20.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
מיליארד הדולר של לבני
נרי אבנרי

נתניהו יש רק אחד

מישנה: זאת השיטה שמגבילה ומאלצת את ראש הממשלה “לשלם” למפלגות אחרות. את זה יודעים גם גנבי המנדטים מקדימה. לא שכחנו: באוקטובר 2008, לבני הסכימה לשלם לש”ס מיליארד שח כדי לזכות בתמיכתה, ובמרץ 2005 שרון “שילם” 990 מיליון, כדי להעביר תקציב. הלכתי לארכיון…

 

 

חבר בכנסת ישראל יושב מול המקלדת ומנסח מכתב דחוף ליועץ המשפטי, על עסקה בלתי כשרה בין ראש הממשלה לבין ח”כ אורי אריאל: מיליוני שקלים לישיבות הסדר, בתמורה להצבעתו נגד הקמת ועדת חקירה ממלכתית (אריאל הכחיש). בעיתון קראנו את המילה “קנה” את הצבעתו, ובאתר של קדימה הופיעה המילה “שוחד”.

ארבעה ימים אחרי, הממשלה מקבלת החלטה שנוגעת לחרדים (חוק קצבאות האברכים). יש הרואים בה, ניצני כניסת חרדים לשירות אזרחי ושוק העבודה, ויש שרצו וראו בה, (עוד) כניעה לחרדים. הפעם, זה היה תורו של ח”כ יוחנן פלסנר שהופיע בכל ערוצי התקשורת, ופתח ג’ורה על ראש הממשלה.

ונניח, רק נניח, שכל מה שאמרו יואל חסון ויוחנן פלסנר היה אמת מוחלטת. דהיינו, ראש הממשלה “משלם” כדי למשול- האם זה לא בסדר? משני הח”כים הצעירים  לא תקבלו תשובה עקרונית. לצבועים אין תשובות עקרוניות. מה שאסור ליריב פוליטי, מותר בבית.

יש נתניהו אחד!- אין שניים! ונתניהו האחד סולד ממתן קצבאות לאנשים בריאים. מבחינתו, קצבה מגיעה רק לקשישים ונכים. מי שבריא, שיצא לעבודה. במילים פשוטות, כדי לממש באמת את האידיאולוגיה הכלכלית והאחרת שלו, ראש הממשלה (כל ראש ממשלה) זקוק למרחב תמרון יותר גדול. את כל זה, הח”כים חסון ופלסנר יודעים.

למי ששכח- בתפקידו כשר אוצר, נתניהו כיסח  קצבאות על ימין ועל שמאל. הכלכלה הקורסת, והגיבוי שקיבל משרון בזכות 40 המנדטים, אפשרו לו לעשות את מה שצריך.

 

הניתוח הצליח וכלכלת ישראל עלתה על דרך המלך. במקום להריע לו, היריבים והתקשורת התאמצו לדחוס לתודעת מיליונים, שנתניהו “גיבור על חלשים”.

אני רוצה להזכיר לשניהם, שאדונם המושחת, זה החשוד הנצחי בפלילים, אריאל שרון- גם הוא (כדי להעביר תקציב) נאלץ “לקנות” את קולותיהם של החרדים והח”כים של שינוי. לחרדים “שילם” 290 מיליון שח, וטומי לפיד “קיבל” 700 מיליון שח. מגיש הטלביזיה עודד בן-עמי השתמש במילה “קנה”, ושרף ללפיד את הפיוז. למיותר להדגיש, שבכירי העדר שחררו אנחת רווחה לנוכח העסקה שאפשרה את החורבן המדיני שנותר אחרי גירושם של אלפי יהודים מבייתם.

 

יואל חסון, כמו חברו יוחנן פלסנר, וגנבי המנדטים רוני בראון וציפורה לבני, ימשיכו לעשות פוליטיקה של שקרים, צביעות והכפשות אישיות. הבשורה של קדימה על “פוליטיקה אחרת”, מתבררת יותר כפוליטיקה של ברברת… הבוז לצבועים…

 

מיליארד הדולר של לבני

 

 

למאמר מהקורי לחצו כאן



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

טוניק יצחק ואנחנו נבכה / כתב: נרי אבנרי

אריק זיו ויזר

אמנון דנקנר נזכר להתבייש

אריק זיו ויזר

כה אמר מנהיג העדר

אריק זיו ויזר

פרס ישראל, פעמיים איכסה… / כתב: נרי אבנרי

מה אריק היה אומר על ציפי

אריק זיו ויזר

בר רפאלי- עשב שותה / כתב: נרי אבנרי

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן