19 באפריל 2024
ליכודניק
ממשלה

נתניהו: “התיאום של משרדי הממשלה ופיקוד העורף קריטי לניצחון על הטרור”

כך אמר ראש הממשלה אתמול בישיבת ועדת משק לשעת חירום ושיבח את המערכות השונות על עבודתן

 

ראש הממשלה בנימין נתניהו בפתח ועדת מל”ח עליונה (משק לשעת חירום) שדנה בהשפעת האירועים הביטחוניים על המשק ובאיתור פתרונות מידיים:

“אני רוצה קודם כל להודות לכם על העבודה החשובה שאתם עושים. התיאום של כל משרדי הממשלה ומערכות פיקוד העורף להגנת העורף, זה מרכיב יסודי ביכולת שלנו לפעול אל מול גורמי הטרור. אני רוצה להודות לך, אדוני השר (דיכטר), ולכל הנוכחים פה, על עבודה שיטתית, מאוד מסודרת, שמטרתה אחת –  לתת לאזרחי ישראל את ההנחיות ואת האמצעים לצמצמם את הפגיעה בהם. זאת המשימה  המרכזית שלנו. אני שמח לראות שאתם עושים את העבודה הזאת  ברציפות, בשיטתיות וביסודיות. היא עוד תידרש לנו. אתם עושים עבודה מצוינת. תמשיכו לדאוג לעורף. אתם עוזרים להציל חיים. העבודה שלכם והמשמעת של האזרחים נותנים לנו את היכולת לקבל את ההחלטות הנכונות, השקולות והאחראיות כדי להגן על מדינת ישראל”.

 

יו”ר הוועדה, השר להגנת העורף, אבי דיכטר:

“אנחנו בעיצומה של מתקפה על העורף בישראל בהיקף חסר תקדים; 1000 טילים בארבעה ימים על 3.5 מיליון תושבים. אין לכך אח ורע במדינה אחרת. מדינת ישראל השקיעה מיליארדים כדי להכין את העורף בדיוק לימים קשים כאלה. הוועדה מכונסת כאן היום עם נציגות מלאה של משרדי הממשלה כדי להבטיח שהרציפות התפקודית של המדינה תישמר. עלינו להבין שבסופו של דבר, הפירמידה הלאומית הגדולה עומדת על האזרח שנדרש למלא את ההנחיות של פיקוד העורף ברגע שנשמעת אזעקה ולהיכנס למרחב מוגן או לשכב על הקרקע. לא כולם פעלו כך בימים האחרונים, ושילמנו על כך מחיר כבד”.

 

לחץ כאן



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

משנים את אופן רכישת ספרי הלימוד

אריק זיו ויזר

מפקד וחיילי חיל הים הם חומה בצורה

אריק זיו ויזר

סער ריגש את משפחת שילנסקי

אריק זיו ויזר

השרה לימור לבנת: “אין ספק בכלל שחיילי צה”ל המגנים בחירוף נפש על ביטחוננו ראויים לכל הוקרה על פעילותם הברוכה”.

אריק זיו ויזר

“ישובי בקעת הירדן הם חומת המגן המזרחית של מדינת ישראל”

אריק זיו ויזר

כחלון ההזדמנויות הבלתי מוגבלות

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן