18.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
הכנסת

נתניהו התחייב לקיים את ההבטחה, מהבחירות לצעירים./מא:אריק זיו

בעקבות פנייתו של סגן יו”ר הכנסת ח”כ כרמל שאמה ראש הממשלה התחייב לקדם מימון שכר לימוד ליוצאי צבא ושירות לאומי בשנת הלימודים הראשונה בימים הקרובים תקבע פגישה בין מנכ”ל משרד ראש הממשלה מר איל גבאי לבין ח”כ שאמה ע”מ לקדם את הנושא

בפגישה שהתקיימה היום (31.5.09) של ראש הממשלה עם חברי כנסת מהליכוד בנושא תמיכה בתקציב, פנה סגן יו”ר הכנסת ח”כ כרמל שאמה לראש הממשלה וביקש ממנו כי יפעל על מנת לקדם את ההתחייבות שניתנה במהלך קמפיין הבחירות של הליכוד :”מימון שכר לימוד ליוצאי צבא ושירות לאומי בשנת הלימודים הראשונה”.

מדברי ח”כ שאמה לראש הממשלה:”תנועת הליכוד הציגה את תוכנית מימון שכר הלימוד ליוצאי צבא ושירות לאומי בשנת הלימודים האקדמית הראשונה, כמסר המרכזי בקמפיין הבחירות וכהתחייבות חדה וברורה, תפיסת היסוד של התוכנית כי לימודים אקדמאים הם זכות של כל צעיר בישראל, וכי מי שנותן למדינה מקבל מהמדינה. משמע, התוכנית נכונה וחיונית בלי קשר להתחייבות כזו או אחרת.
מצב הדברים שאנו המועמדים הצעירים נשלחנו להבטיח הבטחה ברורה חדה ובלתי חוזרת לציבור הבוחרים, וכעת לא רק שאנו לא מקיימים את ההבטחה אלא גם מתעלמים ממנה, הוא בלתי נסבל כל ניסיון ומאמץ למימוש ההבטחה גם אם באופן חלקי, דחוי או יצירתי, עדיף על המצב הקיים שבסופו יגיע הרגע שבו כל אחד מאיתנו יצטרך לבחור בין היושרה שלו לבין הצורך ליישר קו עם משמעת סיעתית או קואליציונית.”



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

היחס של שאמה לחברי כנסת ולשכר המינימום

אריק זיו ויזר

לעצור את הבלוף של הלוטו

אריק זיו ויזר

האם תופסק אפליית המורות במעונות?

אריק זיו ויזר

ועדת העבודה והרווחה בראשות היו”ר חיים כץ שיאנית החקיקה בכנסת

אריק זיו ויזר

מובילים אחדות

אריק זיו ויזר

כבר לא אח

אלי חזן
דילוג לתוכן