19.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
יומן פוליטי

נתניהו הוא המענטש 

אצל סער הבעיה זה לא נתניהו זה הליכוד, אלקין טבח עובד שבוע שבוע, דגן פייגלין ואורן חזן, המשותף בין בנט ועבדאללה השני.

מינויים בלשכת יו"ר  הליכוד

כל האמת יוצאת לאור. יריב לוין, מי שהיה הכי קרוב לנתניהו, חושף את האמת וכל האמת: סער לא מעוניין בקידום מדיניות ימין. סער רצה לפרק את הליכוד ולפצל את הימין והמהלך המשולב של סער את בנט היה בעל תכלית אחת : פירוק הליכוד.
מתברר כי דווקא נתניהו היה מי שגילה ממלכתיות בכל צורה. הוא נתן לבנט להיות ראשון ברוטציה. אך לא זו אף זו : אנו מגלים שנתניהו היה מוכן לזוז גם לבקשה של סער שיבוא מועמד אחר מהליכוד, כולל פריימריז מהירים בליכוד. אך גם לזה סער לא הסכים אלא העדיף ממשלה עם השמאל הקיצוני על ממשלה של ימין מלא.
מה שברור הוא שהליכוד יוצא מחוזק מול המשת"פים של ממשלת הבובות של טיבי והחזית האיסלאמית.

בדרכה של מפד"ל הגזענית 
בימים האחרונים ליכודניקים מוצפים ב"מסרוני יוסי דגן". מאז שעלתה הביקורת כנגדו מתנהל קמפיין של האדרת דגן במועצה האזורית שומרון ובאתרי המתנחלים. דגן במדיניות בת יענה מנסה למנוע את הביקורת של אנשי הליכוד על הבגידה הגדולה שלו בליכוד ובנתניהו ולכן הוא לא מפסיק לשלוח הודעות על כך שאין בקורת בליכוד. אז יוסיפון היקר, יש בקורת והיא נכונה וכאשר אתה משקר אז תוריד את הכיפה.
מי שמאמין לא משקר. ובכלל, התנהלות הנהגת המתנחלים היא פשוט בושה. קונים אותם בנזיד עדשים רק כדי שהשמאל הפוסט ציוני ילטף אותם. לראות את דגן שהיה כמו בולדוג מול נתניהו הופך להיות כלבלב של שקד וסער זה פשוט מדהים.

מדינה פלשתינית בדלת האחורית 

השבוע פורסם בנט נפגש עם עבדאללה. מדהים איזו התאמה יש בין השניים : האחד קיבל מלוכה על שמונים וחמישה אחוז פלסטינים לערך והשני קיבל מלוכה עם חמישה אחוזי תמיכה בעם. אלו שני מנהיגים שאין להם מעמד בתוך המדינה שלהם.

למה צריך מפגש חשאי? הרי מלך ירדן תלוי על בלימה ומה שמחזיק אותו זה הוא שמדינת ישראל לא נותנת לקיצוניים להפיל אותו.
בשנים האחרונות ירדן הפכה להיות גרורה של הרשות הפלסטינית.  אם בתקופת חוסין המלך, ירדן הייתה זאת שמובילה, אצל הבן מי שקובע הם הפלסטינים. במיוחד המלכה שהיא רואה עצמה פלסטינית ולא ירדנית, ולכן מוזר שהחלטה הראשונה הייתה לתת לירדן מים בלי שמדינת ישראל תקבל תמורה מדינית. 

אלקין
אין ספק שאלקין דומה ליהודי שהמיר את דתו. מדוע אני משווה? אלקין שהיה חלק מהליכוד והמיר את דרכו הפך להיות מי שמנסה ברשעות להכניע את האופוזיציה. הכי מצחיק הוא שאלקין יוצר את העימות מול האופוזיציה אך רוב הזמן שכולם תקועים בכנסת אלקין יוצא ובא איך שהוא רוצה רק בגלל החוק הנורבגי. השבוע ביום שני ישבו שרים וחברי כנסת במזנון ומגיע אחד העוזרים ואומר לבוס שלו : "אלקין לא נמצא הוא הלך". סינן השר ואמר : "נתנו לו לנהל הוא הוציא אותנו למלחמה מיותרת בזמן שאנחנו בשוחות והוא הטבח עושה שבוע שבוע".

הכי מעניין המצב של אלקין ורעייתו. כל העולם מדבר על שרה נתניהו ועל התגובות שלה. מה שמעניין הוא שאשתו של אלקין בסימן שאלה גדול : רק שתי הפגנות והיא יוצאת מהכלים. לשרה נתניהו לא נתנו לה מנוחה מאז ומתמיד וליד הגברת אלקין שרה נתניהו צדיקה.

פייגלין 
דגן, פייגלין ושאר הצרות של המחנה הלאומי. השבוע הודיע פייגלין כי הוא חוזר לליכוד. למה מגיע לנו כל הרע הזה? אלו בסיס הניצול של תנועת הליכוד. פייגלין כאשר היה בליכוד יצר כל הזמן מלחמת התשה בתוך התנועה, יוסי דגן יוצר כל הזמן מערך ניצול הליכוד ומנגד תומך במפלגות אחרות. במשך כל השנים האחרונות דגן יצר בעיות לליכוד והשיא היה שביתה בתוך מערכת הבחירות כאשר מי מככב אצלו ? סער, בנט וליברמן מה שחסר לנו שעוד פורש שיחזור : אורן חזן.

לשכת יו"ר הליכוד.
השבוע היינו עדים לשינויים בצוות של נתניהו : את נאור יחיא דובר הליכוד שעזב ועבר להיות דובר הנשיא הנכנס מחליף אלי ורד חזן – דובר הליכוד החדש.
שני אנשי הפמליה של חני נקראו לשימוע ופוטרו. מה שברור הוא שחני נשארה בלי כנפיים כרגע. אחרי שראו כולם מה עשתה לכל היועצים הפוליטים היה מעניין לראות מי יהיה האמיץ שיכנס לזירה במקביל אליה. הרי זה לא משנה דבר : אם היא נשארת אז כל מי שנכנס נמצא על זמן שאול.

יועץ פוליטי חדש 

ללא ספק מועמד רציני לא בא להיות הסאנג'ר של חני. תוך כדי כתיבת שורות אלה יובל קרני חושף שהמועמד להיות יועץ פוליטי לנתניהו זהו איקי כהן. קרני מציג את איקי בצורה שלילית אבל אנחנו כליכודניקים רגילים לזה.
ולכן אני חושף : אני מכיר את איקי כבר הרבה שנים. הכרתי אותו עוד שעבד עם רוני מילוא אבל התקופה שהכרתי אותו הכי טוב השנים בהם היה מי שבנה את המחנה סביב סער. הצוות שהיה ונבנה הייתה בו מלאכת מחשבת וללא ספק הוא היה אחד מהדמויות הקרובות לסער. בתקופה שאיקי היה עוד עם סער הוא עוד הצליח להחזיק הרבה חברים שכבר אז היו פגועים מסער, כאשר אני יצאתי על סער איקי כעס עלי אבל תמיד נשאר חבר.
איקי הוא נסיך שמגיע ממשפחה של חרות האצ"ל  אבל שלא כמו דור הנסיכים איקי תמיד היה נאמן לתנועה גם כאשר עבר משברים.
איקי שהיה בהרבה תפקידים הוכיח את עצמו גם בעולם העסקים. הוא  מגיע ממשפחה של לוחמים. משפחה שאיבדה את אחיו הטייס וכן את דודו בשרות המדינה בתפקיד מאוד בכיר.
ללא ספק איקי הוא האיש הנכון במקום הנכון.
ולנו רק נשאר לראות ולקוות שנראה אותו מחבר את כל חלקי התנועה עם נתניהו וההנהגה.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הבאנו אסון לישראל – פקידי האוצר

אריק זיו ויזר

"הם מפחדים" – יומן פוליטי – אריק זיו

אריק זיו ויזר

הסיבוב של צחי ברוומן

אריק זיו ויזר

גפני ואיכלר רוקדים עם השמאל

אריק זיו ויזר

מיקי ניצח הליכוד הפסיד

אריק זיו ויזר

המורה יורה על התלמיד

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן