27.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
יומן פוליטי

נתניהו:”חזק מול החמאס! לבני חלשה מול אדלר – מאת אריק זיו -יומן פוליטי

למה ברק ולבני גמרו מהר? גלעד שליט והבחירות, למה ברון וחסון לא רצויים,מי הפיל את החקיקה להוציא את קופות הפנסיה משוק ההון המסוכן?.
מאיר ניצן מצביע לליכוד. מי מפיל את נתניהו באינטרנט? המתקפה הצפויה על נתניהו
צפויים כמו זריחת השמש בבוקר יוצאים מתנגדיו של נתניהו למסע ההכפשה הגדול. הכל היה שאלה של עיתוי ונדמה כי הם בחרו אותה לעצמם. תוקפי נתניהו טוענים שהוא לא יתקשר עם אובמה. לשלול מראש, לפסול, זו האסטרטגיה שלהם. הבעיה המרכזית היא שרבים מאלו שתוקפים את נתניהו הם תומכיה של לבני שלא ידעה לתקשר קונדוליסה רייס ועם ישראל ראה מה קרה בהצבעה באום!
המתקפה הפאתטית הזאת גרמה לי להיזכר בסטיקר הליכוד מהבחירות הקודמות, “נתניהו – חזק מול החמאס”. אז, כזכור, לבני וחברבורת הזבל צחקו וטענו “מה יכול להתרחש כבר ? ההתרחשויות של מדיניותם המוטעית התפוצצה להן בפרצוף. וזה כבר לא שאלה של מי צדק השאלה פה היא למי היה חזון ועד כמה הראייה המדינית שלו הייתה נכונה – המציאות אומרת דרשני – נתניהו היה בעל הראייה המפוכחת יותר ולראייה – לא מעט אנשי שמאל מאמצים את המדיניות שלו ואת הטרמינולוגיה שלו. הרי ברק יישם את מדיניות “חזק מול החמאס” ואילו דוברי קדימה כינו את עזה “חמאסטן” – בדיוק כמו נתניהו.
אכן, “נתניהו חזק מול החמאס”, חזק בבטחון, חזק בכלכלה ואילו לבני ? היא “חלשה מול אדלר”.

גלעד שליט

אין ספור פעמים הבטיחו לנו להחזיר את גלעד שליט. לאורך כל החודשים האחרונים נאמר לנו, חזור ואמור, על ידי אולמרט ולבני, כי המחיר שהחמאס דורש גבוה. ופתאום – לבני מוכנה לשלם!.
השאלה הראשונה המתבקשת מהתקשורת לעבר לבני היא : גב’ לבני, האם לא היה כדאי לשלם את מחיר חזרתו לפני שנה למשל ? מה השתנה בשנה האחרונה ? התשובה ידועה – הבחירות בפתח וחסרת החוליות של אדלר מחליפה את דעתה.
לא ראינו כי לבני התנתה את הפסקת האש בהחזרת גלעד, היא וברק רצו לגמור מהר,יש בחירות.

קדימה
בקדימה השלימו עם תוצאות הבחירות. עכשיו במסדרונות בית המפלגה מדברים על כניסה לממשלה של נתניהו. השר חיים רמון ישב שבעה על אימו שם הסבירו ארוכות מדוע נתניהו יעדיף את קדימה על העבודה. קדימה תהווה שותפה רצינית של הליכוד, והסיעה תהיה ממושמעת.
יש אמת באמירה זו. ונכון גם כי בסביבת נתניהו נאמר המשפט “כולם היו בני המפלגה”, אך את פורשי קדימה אסור לקבל לקואליציה.
בלי בר און וחסון !!!!! וכן בלי לבני !!!!! שנהנתה משורת תפקידים ושלחה את הבית לכל הרוחות.  צריך לשלוח את כל חברבורת הג’ובים לשרת בכנסת כמחוקקים.
בר און וחסון היו זרוע של “רוקדים על הדם”. הם ניבלו את הפה המלוכלך שלהם ונקווה שנראה אותם רחוק משולחן הממשלה.

קופות הפנסיה
השבוע, שוב כהרגלה, נפלה לבני. לבני ניסתה להטיל על נתניהו את האשמה של ירידת הערך של קופות הפנסיה. מה שעוזריה לא אמרו לה הוא שאין קשר לנתניהו כי קופות הגמל יצאו לבורסה עוד בשנות ה – 80 – אז אם אפשר להאשים – למה לא. זאת ועוד, מתברר כי לבני וקדימה התנגדו להצעת חוק של ח”כ חיים כ”ץ מלפני כשמונה חודשים שמשמעותה הייתה להוציא את קופות הפנסיה משוק ההון המסוכן.
נתניהו, חיים כ”ץ והליכוד תמכו, אך לבני בר און וקדימה התנגדו.
“הגמל, כך מסתבר, לא רואה את הדבשת שלו”.

בכיר בקדימה מצביע נתניהו
מאיר ניצן, שהפסיד בבחירות לעיריית ראשון לציון לפני כחודשיים לאחר 25 שנה בתפקיד, ערך במכתב ששלח ללבני השוואה בין שלושת המועמדים לראשות הממשלה – ציפי לבני, בנימין נתניהו ואהוד ברק. על מפלגת קדימה בראשות לבני הוא כתב: מדובר “בהיעדר כל ניסיון ברמת ראש ממשלה, שר ביטחון וכלכלה. הניסיון הקצר כשרת חוץ אינו מהווה תחרות ראויה לאישים דלעיל”, כשהוא מתייחס לנתניהו וברק. 

קמפיין באינטרנט

עכשיו התחלנו לראות באנרים של הליכוד באינטרנט, אך שוב הליכוד נופל בידיים לא מקצועיות, קמפיין טוב באינטרנט חייב להיות בווינט, לפני מספר חודשים ערך דני דנון יו”ר הליכוד העולמי קמפיין באינטרנט נגד תשלום הפנסיה של בשארה הבוגד.
התוצאות הראו כי רק וינט סיפק את התמורה לתשלום, אך שוב מורחים את נתניהו בנושא האינטרנט. 
הצעה השבוע יתקיים כנס פתיחת מערכת הבחירות בליכוד, שהמוזמנים מהאינטרנט ילבשו חולצות אחרות ונספור!



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הלל לעוזי דיין -יומן פוליטי

אריק זיו ויזר

בנט טרחן קטן

אריק זיו ויזר

לילות לבנים נורבגים שחורים.

אריק זיו ויזר

רז הוציא את הגז

אריק זיו ויזר

ציפי והטלפון האדום – יומן פוליטי – אריק זיו

אריק זיו ויזר

צעירים חסרי כח בליכוד

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן