32.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
נרי אבנרי

נפתלי בנט, זה בשבילך

כשלובשים מדים, משאירים את האידיאולוגיות בבית בטרם יציאה. סרבנות מימין- למרות שאינה דומה לסרבנות משמאל- עלולה לדרבן רופסים להפיץ מסר מקביל. הרב הדגול מרדכי אליהו נדרש לסוגיה. לא שביל זהב הוא מצא, אלא נתיב גחלים לוחשות שהוא אנוס לעבור. המסר ברור: "חייל חייב לבצע פקודת פינוי! הלכתי לארכיון..

 

 

מראיין אגרסיבי הצליח לגרום לך להתפתל מול שאלה מצפונית קשה (ניסים משעל / 20.12.12). ההתפתלות העידה עליך שאתה מחפש במהירות את המילים שהתפזרו ברדיוס חריג ברצפת תודעתך, מעוצמת ההתנגשות בין שני ערכים "מקודשים": החובה ה(כמעט) אוטומטית לציית לפקודה, מול הקושי המצפוני לגרש יהודים מבייתם. אדם רגיש, היה מזהה ומברך על מצוקתך אל מול הדילמה, גם אם הוא חולק עליך.

 

ההתנסחות המסורבלת שלך נוצלה ע"י פוליטיקאים משחרים לפתקים. כמנהיג- נתת תשובה לא מוצלחת. יש רק תשובה אחת נכונה: כשלובשים מדים, משאירים את כל האידיאולוגיות בבית בטרם יציאה. סרבנות מימין- למרות שאינה דומה לסרבנות משמאל- עלולה לדרבן רופסים להפיץ מסר מקביל. הינה לך מתכון בטוח לדילול החוסן הלאומי. במקרה שלך הייתי מוסיף: נשנס מותניים כדי שדילמה אכזרית כזאת לא תפקוד אותנו.

 

אני בטוח שלא שיערת את חדוות ההתנפלות עליך. ערוצי התקשורת למיניהם עשו סיפור מהראיון, מה שגרם לך לייצר הרהורי תיקון. ראיתי אותך בערוצים השונים מנסה לתקן  (מוצ"ש / 22.12.12). הבהרת את עמדתך. הלקח האמיתי מתשובתך המסורבלת יתגבש מעצמו… אתה כבר לא איש פרטי, אתה מנהיג ושליח של ציבור גדול. זה מחייב הקפדה על תחזוק הברקסים, כדי שמסרים מזיקים לא יחליקו בעתיד.

 

למענך נפתלי הלכתי לארכיון. בסרטון שתראה, כבוד הרב הדגול מרדכי אליהו נדרש לשאלה הזאת כשהייתה אקטואלית והדירה שינה מעיני מיליונים, ואתה בתוכם (שודר לפני ההינתקות / 9.6.05). לא שביל זהב הוא מצא, אלא נתיב גחלים לוחשות שהוא אנוס לעבור. המסר היה ברור: "חייל חייב לבצע פקודת פינוי!…

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

נתניהו- פרס: מצא את ההבדלים

אריק זיו ויזר

הצחקתם אותו

אלי חזן

לכל מתפקדי הליכוד / כתב: נרי אבנרי

אריק זיו ויזר

תגובה למאמר של יצחק זמיר

אריק זיו ויזר

הקניבלים חזרו הביתה רעבים / כתב: נרי אבנרי

אריק זיו ויזר

פרס מאיים בהשמדת איראן

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן