34.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
דעות

נעבור את החגים בשלום

בהתחלה דווקא דיי נלחצתי מההודעות בתקשורת על השימוש הכימי של הסורים והעצבים שתפס אובמה, מלך העולם, על אסד הסורי. מיד וללא התייעצות הפעלתי את נכדי דודי, גולנצ’יק משוחרר וזמין, להכין ללא שהיות את המקלט המשפחתי שבנינו לאחר הטילים ששלח לנו נסראללה בעבר.

 

 

אמנם, תגובותיהם השקולות והבטוחות של נתניהו, בוגי וגנץ ישרו בי ביטחון שעתידנו נמצא בידיים נאמנות ומנוסות, אך לך תדע מה יעשו שכנינו במזרח התיכון הכל כך בלתי צפוי.

הדיונים הרבים והתרחישים של ה”מומחים” בתקשורת רק דירבנו אותי למלא את המיקלט במזון, שימורים, שמיניות של מים, ירקות, פירות ועוד. ורק הופעתו המרגיעה של האלוף במיל’ עמוס ידלין, ראש אמ”ן לשעבר, שלדעתו יש סבירות נמוכה ביותר כי אסד השתגע ויתקוף אותנו, גרמה לי לעצור את ההצטיידות ואת זרימת האספקה למיקלט המשפחתי. אובמה אשר שלח את כל המשחתות ונושאות המטוסים שלו לים התיכון כנראה בשלב זה לא ייתן אפילו סטירה לאסד, גם לא “זבטה קטנה”. שם באמריקה כנראה יודעים לדבר ולדבר….. ואסד השובב קלט את העניין.

וכך לאחר דיונים עם עצמי כרס”ר במיל’ בחיל ההנדסה וכחבלן לשעבר אשר התנסה גם בנטרול חבלות פוליטיות לא מעטות בחיי, החלטתי להירגע, להניח הצידה את הדאגות ולתת למשפחתי להיערך כרגיל לסעודת החג המשותפת.

אז עד שהחבר’ה הטובים בחו”ל יבדקו ויחליטו…… אנחנו כאן נעבור את החגים והתור לערכות המגן יסתיים.

אז, שיהיה לכולנו חג שמח ושנה טובה. 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

שכחו אותי בבית

אלי חזן

מסר משגרירות רוסיה לקהילת הלהט”ב הליכודית והכללית

עינר אביב

תופעות הלוואי של החיסונים

חיים פוזן

גם תנועת הליכוד צריכה לעשות חשבון נפש לאומי ומפלגתי

אריק זיו ויזר

המהפכה היזמית

דניאל נחמיה

תאריו ומעלתו של משה רבנו

עינר אביב
דילוג לתוכן