29.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
בארץ

נס ציונה: ‘דירה למשתכן’ לזוגות צעירים בעיר

פעילותו הברוכה של יו”ר מפלגת הצעירים הניבה פירות לאחר שנים של עבודה אינטנסיבית

המצב הקטסרופלי לו אנו עדים ובו זוגות צעירים אינם יכולים לקנות כלל דירה או לחילופין לשעבד את כל גופם לנכס, אינו נסבל ואינו יכול להימשך. כך לפחות הבינו השבוע במשרדי הממשלה בירושלים, לאחר קבלת ההחלטה הסופית במשרד הבינוי והשיכון בשיתוף משרד ראש הממשלה והמשרד לענייני צעירים, על הפשרת דונמים רבים ממינהל מקרקעי ישראל לטובת דיור מוזל לזוגות צעירים, העשויים להכיל בשלבים הסופיים כ-400 יחד במחיר ‘דירה למשתכן’ בנס ציונה.

אחר פעילות מבורכת זו עומד לא אחר מאשר יור האופוזיציה ומפלגת הצעירים מר שחר רובין חבר המועצה המקורב למפלגת הליכוד. רובין, הפועל ללא לאות למען הצעירים בעיר, עמד בקשר רציף במשך השנים האחרונות עם המשרדים המוסמכים ובראשם המשרד לענייני צעירים בראשות סגנית השר הגב גילה גמליאל עד לקבלת ההחלטה, וזאת בכוחות משולבים עם נציג שס בעירייה מר אלי לוי שתיווך בין רובין לשר השיכון אטיאס.

לפני כ-3 שנים, במרץ 2008 בראיון למקומון נס ציוני אמר רובין: “בימים אלו אני מקיים דיונים עם גורמים במשרד השיכון וכן במינהל מקרקעי ישראל. המטרה שלנו היא להחזיר את פרויקט בנה דירתך במתכונת משופרת ולהחזיר את נושא הדיור לזוגות צעירים. כמובן שאני צריך את תמיכת חברי הכנסת שיובילו את המהלך כדי להחזיר את הפרויקט לזוגות צעירים לקדמת הבמה. אני עצמי אעשה הכל כדי להחזיר את זה לדיון הציבורי, ולהשפיע על חברי הכנסת. מדובר בבעיה ברמה ארצית ולא ברמה מקומית. בזמנו החתמתי מאה סגני ראשי רשויות על עצומה הקוראת להחזיר את פרויקט בנה דירתך. הבעיה היא שמאז התחלפו שלושה שרי שיכון ועד שאתה מתחיל תהליך עם שר אחד אתה עובר לשני, ולכל שר יש את המדיניות שלו בנושא ע כ השבוע לאחר עמל ויגע רב, הוא הצליח!

 

רק עתה חכמו והשכילו השרים הממונים כי עתידם של דור ההמשך חשוב לא פחות משאר העניינים הדחופים העומדים על סדר יומה של הכנסת והממשלה. רק תמיכה ותיגמולים אינטנסיביים לדור העתיד, ישנה את פניה ואופיה של המדינה לעתיד טוב יותר.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

השכל עם חברון מאז ולתמיד

ליכודניק

שבת בראשית

עינר אביב

אופקים כמשל

אריק זיו ויזר

האמירה הערכית של ראש הממשלה בנושא אזריה

מערכת ליכודניק

הצילו!!!!!! רשימת המחבלים שאמורים להשתחרר בעסקת שליט

אריק זיו ויזר

קורן משפיעה על מינויי השופטים בבית המשפט

עינר אביב
דילוג לתוכן