13.1 C
תל אביב
19 במרץ 2024
ליכודניק
באנר ראשי בארץ

ניצחון משכנע לוידל ברמלה : נבחר לראש עיר

זה לקח לו שנים אך הוא עשה זאת בהמון סבלנות : מיכאל וידל הוא ראש העיר הנבחר של רמלה לאחר שניצח בסיבוב הראשון בבחירות המיוחדות לראשות העיר ברוב של 53.71 אחוזים.

רוב מוחלט של סיעת הליכוד תמך בוידל, לשעבר ראש המטה של שר התחבורה והמודיעין ישראל כץ. כץ עצמו יכול לראות בכך ניצחון והוא לא לבד : השרים רגב, לוין, שטייניץ ואחרים הגיעו על מנת בוידל לאורך הקמפיין וגם יו"ר הכנסת. אליהם נוספו ח"כים ובהם ד"ר ענת ברקו.

ואולם, תודה מיוחדת צריך הליכוד וצריך וידל לומר ליו"ר הקואליציה דוד ביתן שהתגלה כאחד מאנשי השטח החזקים ביותר : לא רק שהוא הביא קולות אלא גם סגר לוידל תמיכה חרדית בעיר.

שני ראשי רשויות ראויים לצייון במיוחד : הראשון הוא יאיר רביבו, ראש עיריית לוד, שהגיע אתמול ואסף מצביעים כאחרון הפעילים של וידל. הדבר מראה על מחויבות חברית עמוקה. השני הוא שמעון סוסן שעשה המון להיבחרו של וידל.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ראש הממשלה ורעייתו משתתפים בצערה של משפחת צמח בשל פטירתו של דוד חברנו

אריק זיו

בעקבות המינוי של אמיר

אלי ורד חזן

ליכודניק משתתף בצערה של השרה גילה גמליאל בשל מות אמה

ליכודניק

הצטרפו אלינו : הגנו על הדמוקרטיה

ליכודניק

המחאה בדרך לבתי הספר

אריק זיו ויזר

הזמר קובי פרץ ב…הפגנת מועצת יש"ע

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן