18.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
פריימריז 2012

ניסיון המחטף של מחוז הגליל

עו”ד יוסי פוקס מסתייג מהניסיון לשינויים ברשימה

עו”ד יוסי פוקס ביקש להבהיר מספר דברים בעקבות העתירה של מתמודדים ממחוז גליל ועמקים

כך הוא כתב :
“עתירת מתמודדי מחוז הגליל, אשר הוגשה בשיהוי חמור ונמסרה לח”מ רק היום, הינה נסיון לביצוע מחטף ערב הפריימריז לשינוי דירוג המחוזות כפי שאושר, פורסם ונמסר למבקר המדינה ביום 31.10.12 ועליו הסתמכו כל המועמדים במחוזות, לרבות העותרים עצמם. (ר’ נספח ה’)
תקנון הבחירות אושר ע”י ועידת הליכוד עוד ביום 17.10.12 ולא כלל את סניף שפלת הגליל במחוז הגליל וזאת בדיוק כפי שהתקנון הבחירות לכנסת ה-17 ו-18 לא כלל את סניף זה במחוז הגליל. (ר’ נספחים ו’1, ו’2)
ועדת הבחירות פעלה כדין כאשר צירפה ערב הפריימריס את הסניף הזה שנשמט, דווקא למחוז חיפה, שבו יש פחות מתפקדים, בין היתר משום שצירוף זה אינו משנה את דירוג המחוזות, כפי שהסתמכו עליו כלל המועמדים ובנוסף, אין תאימות מלאה במפת המחוזות בין הישובים לאזורים הגיאוגרפיים, אא”כ לשיטת העותרים, קצרין נמצאת בגליל והישוב שלומי נמצא במישור החוף…
בהתאם לחוקת התנועה, בית הדין מוסמך לדון בעתירות נגד החלטות ועדת הבחירות רק בכובע של בג”צ, היינו במקרים קיצוניים שבהם ישנה פגיעה בכללי הצדק הטבעי או החלטה בלתי סבירה באופן קיצוני וכאשר העתירה מוגשת מיד ללא שיהוי.
אף אחד מהדברים הללו לא מתקיים במקרה הזה והעתירה תידחה על הסף.
לא למותר לציין, כי החלטת ועדת הבחירות להכליל את הסניף במחוז חיפה, אשר לפי הכתבה שפורסמה נועדה לסייע לשלמה מעוז להיבחר במחוז, התקבלה כאשר שלמה מעוז היה רשום כמועמד ברשימה הארצית ובכלל, סיכוייו להיבחר במחוז דן קלושים ממילא.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

“כשקטי עלתה על הבמה הרגשתי שבא לי לבכות”

אלי חזן

כך עשויה להיראות רשימת “הליכוד ביתנו”

אלי חזן

נבחרת הליכוד – תוצאות הפריימריס

אלי חזן

מעולה לעולה כוחנו עולה

אלי חזן

גבי אביטל בראיון ל NRG

אלי חזן

פוקס: “האש בדרום היא תוצאת ההתנתקות”

אלי חזן
דילוג לתוכן