19 באפריל 2024
ליכודניק
במצודה והמוסדות

ניהול מושחת בליכוד

שי גלילי שוב ניצח את הפקידות המושחתת במצודה

בשנים האחרונות השתלטה הפקידות בליכוד על הפוליטיקאים כאשר הם מובילים את הקונספציה של ניהול מפלגה במנותק מההנהגה הפוליטית. הקונספצינה הזאת קרסה סופית בהחלטת בית המשפט המחוזי שקיבל את עתירת מבקר הפנים שי גלילי כנגד מנכ”ל הליכוד גדי אריאלי והיועץ המשפטי של המפלגה אבי הלוי. השניים חברו ביחד עם גזברות הליכוד לחסום את פעילותו של מבקר הפנים הנבחר שי גלילי.

צריך לזכור כי ההתנהלות של השלושה יצרה שתיקה רועמת.

נזכיר את פרשת זיוף הבחירות בחדרה וניהול הפרימריז הקלוקל של הליכוד בבחירות האחרונות.

אז נזרקו למעלה מעשר מיליון שקל על ביזיון אחד גדול. מתברר כי למרות הכשל של חברת המחשבים שולמו לה כל התשלומים. צריך לזכור שאף אחד לא נתן את הדין.

למה?

כי שלושת הגופים הבילתי מבוקרים עשו במצודת זאב כביתם. סליחה. את הבית שלהם הם היו מנהלים יותר טוב.

ולכן כאשר נבחר שי גלילי למבקר הליכוד הם היו צריכים להעביר לו מסמכים. במקום זאת  הם פשוט התעלמו ממנו. אין ספק כי עכשיו נעשה צדק  ע”י בית המשפט כאשר הוא חייב אותם להציג את המסמכים ששי ביקש.

והנה נבואה שלי כמי שמכיר את הנפשות. אין לי ספק כי שי גלילי לא יקבל את המסמכים שביקש כי הם רגילים למסמס גם החלטות של בתי משפט. רק לתזכורת : בית המשפט חייב את הליכוד לקיים בחירות חוזרות בחדרה, גדי אריאלי, שהיה אמור לקיים את החלטת בית המשפט דאג לדחותן ולדחותן, עד שנאלץ למנות גם את המערערים על הבחירות כחברי מרכז.

צריך לזכור כי אם ימשיכו להפר את החלטת השופט הם ישלמו,כי  עו”ד שי גלילי לא צדוק כהן, בסביבת שי טוענים כי השלושה ישלמו ביוקר אם יפרו את צווי בית המשפט.

אם נתניהו חפץ שמפלגת הליכוד תשתקם הוא חייב לבצע רפורמה בתנועה. דבר ראשון מנכ”ל הליכוד צריך ללכת ואיתו צריכים ללכת היועץ המשפטי, שכבר לפני מספר חודשים אמר לי בשיחה שנמאס לו, והגזברות של הליכוד שמנוהלת ע”י המשרד של אלעד המאירי .



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

גמליאל : לדחות הבחירות למוסדות התנועה

אלי חזן

רשימת המועמדים בסניף מגדל העמק

אריק זיו ויזר

פעיל ליכוד מביס את המנגנון

אלי חזן

מלחמת עולם בליכוד

אלי חזן

רשימת המועמדים בסניף ת”א התקוה

אריק זיו ויזר

“פוגעים בדמוקרטיה בליכוד”

אלי חזן
דילוג לתוכן