32.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
יומן פוליטי

נטע זר בליכוד !

אריק זיו משיב לזאב בן יוסף : ברור שמדובר בנטע זר בליכוד 




זאב בן יוסף באופן שיטתי מגן על קבוצת שטרן. הקבוצה הזאת, לעניות דעתי, השתלטה באופן כשר אבל מאוד מסריח על הליכוד. היא משפיעה על הרשימה וכן על סדר היום של הליכוד וזאת לא בתום לב. היא הצליחה להחדיר לוועדת הבחירות את שטרן שמנצל בשרירות לב המאפיינת אותו, את המצב אליו הגיע. משמעות מעשיו היא דורסנות של העברת החלטות שמשמעותן היא חסימת צעירים שהתפקדו לליכוד כי אחד המועמדים שפקד אותם בשנתיים האחרונות זה מי שהוא לא תומך בו. חוקת הליכוד קובעת כי צריך 9 חודשים של תקופת אכשרה אך שבח מעביר החלטה שמי שלא היה חבר ב – 2012 לא יוכל לבחור.


אז זאב בן יוסף. זה שנקרא על שם ז'בוטינסקי ומצטט אותו חדשות לבקרים, יוצא להגנת האיש שז'בוטינסקי היה מתבייש להיות חבר בתנועה שמעדיפה לזרוק צעירים המתדפקים על דלתה רק למען מועמד שאני מעריך אך אני מבין שכל זה למען מועמד ששבח מריץ. "מבלי הנוער לא תתיכן תנועה" אמר ז'בוטינסקי והגיע הזמן שבן יוסף יבין את הדברים כהוויתם ולא יהיה נתון למניפולציות ולמלכודים אליהם הוא נופל.


זאב בן יוסף היקר, במאמרך אתה קורא למי שרוצה שילך.

בוא לא נשכח : כאשר תנועת חרות האידאולגית התקיימה לבד היא קיבלה מעט מנדטים, לא הייתה קרובה לשלטון ולמימוש האידיאולוגיה שלה. רק כאשר מנחם בגין השכיל לחבר לתנועת החרות עוד קבוצו, ובהן הליברלים ויוצאי תנועת העבודה ועיירות הפיתוח, הגענו להגה השלטון למימוש תפיסות העולם שלנו. עד אז היינו בצד, מנודים על ידי הסוציאליסטים.


אז אתה מבקש להעניק כוח לאלה שהתפקדו לליכוד, אוכלים אותו מבפנים והולכים להצביע לבית היהודי? אתה קורא לכל מי שלא מסכים להירמס על ידי המתנחלים, כמו קבוצת שטרן, ללכת למפלגות אחרות?

אתה מעדיף שהם שילכו לכחלון ולמפלגות אחרות? כנראה שהזיכרון שלך הוא קצר. הליכוד הגיע כבר ל – 12 מנדטים ואם נסמוך על קבוצת שטרן נקבל את הבית היהודי מתחזק על חשבון הליכוד וכן זאב, הליכוד איננה תנועה משיחית דתית. הליכוד תנועה עממית לאומית .



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

סער : סייען ולא מנהיג

אריק זיו ויזר

גילה OUT מירי IN

אריק זיו ויזר

דו"ח המבקר, פצצה מתקתקת !

אריק זיו ויזר

פילוג או אחריות – יומן פוליטי – אריק זיו

אריק זיו ויזר

פתרון ליפתא לפני עמונה

אריק זיו ויזר

למה תומכי נתניהו מתגעגעים לאורן הלמן – יומן פוליטי- אריק זיו

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן