20.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
ממשלה

נחתם סיכום לשיפור שכר השוטרים והסוהרים

משרד האוצר והמשרד לבטחון פנים חתמו אתמול על סיכום המשפר באופן משמעותי את שכר השוטרים והסוהרים.

בהתאם לסיכום, ישופר שכרם של השוטרים והסוהרים המתחילים באופן מיידי (החל ממשכורת ספטמבר 2011) באמצעות הקדמת הדרגה המינימלית המזכה בגמול השתלמות א' ובאמצעות הקדמת מועדי תשלום המענקים במודל מסלולי השירות. כיום, הדרגה המינימלית לזכאות לגמול השתלמות מאפשרת קבלת גמול לאחר 5-6 שנים של שירות במשטרה /שב"ס. בעקבות השינוי יוכל שוטר /סוהר לקבל תוספת קבועה של כ-1000 ₪ כבר בתחילת תפקידו, בתום הקורס המסמיך אותו לתפקיד. כמו כן, יקבל שוטר /סוהר מתחיל מיד עם גיוסו מענק של כ-2,500 ₪, אשר עד היום ניתן לו רק לאחר שנתיים בתפקיד.

 

הסיכום שנחתם משפר באופן משמעותי גם את שכר הפקדים /כלאים המהווים את העתודה הניהולית של הגופים. שוטר/סוהר שהוסמך בקורס פקד /כלאי מתקדם יהיה זכאי לתוספת קבועה לשכרו בגובה של כ-1,000 ₪.

 

המהלך שנחתם היום לשיפור שכר השוטרים והסוהרים הינו חלק מתכנית כוללת לטיפול במערכת השכר של המשטרה והשב"ס על מנת להתאים אותה לצרכים המבצעיים של הגופים. צעדים נוספים הכלולים בתכנית עליהם סוכם היום הם: קידום המהלך להעברת הגימלאים להצמדה למדד תוך מתן פיצוי השחיקה אותו קיבלו יתר הגימלאים במגזר הציבורי בפנסיה תקציבית ושיפור שכר הנגדים תוך התאמתו לצרכים של המערכים הייעודיים בגופים.

 

שר האוצר, ד"ר יובל שטייניץ, אמר: "מחובתנו כממשלה לדאוג לשוטרים והסוהרים שעושים עבודת קודש לבטחונה של מדינת ישראל. זהו צעד חשוב לחיזוק המשטרה והשב"ס ושיפור משמעותי לשכר השוטרים והסוהרים המתחילים, דבר שיאפשר גיוס כוח אדם איכותי וערכי ולספק רמת שירות גבוהה לאזרחים".



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

סילבן, שוב, עושה היסטוריה

אלי חזן

בוגי : מצג השווא של החמאס משדר חולשה

שרת התרבות והספורט, ח"כ לימור לבנת: "אנחנו מחוייבים לספק לספורטאים הפראולימפיים את כל מה שנחוץ להם"

אריק זיו ויזר

"מעריך את שליחותכם שמטרתה העצמת הזהות היהודית"

אריק זיו ויזר

ארדן בחר בסביבה

אריק זיו ויזר

התייחסותו של בוגי ‏(ששוהה בניו יורק לרגל כינוס הרמטכ"לים)​‏ לגזר הדין של משה קצב

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן