11.1 C
תל אביב
19 במרץ 2024
ליכודניק
באנר ראשי בארץ

נחתם הסכם בין ישראל לבחריין ומזכר הבנות לשיתופי פעולה

אתמול נחתם במנאמה הסכם היסטורי בין ישראל לבחריין, במעמד מנכ״ל משרד החוץ והיועץ לביטחון לאומי – מן הצד הישראלי; ושר החוץ של בחריין – עבדל לטיף א-זיאני. כמו כן, נחתמו מזכרי הבנות (MOU) לשית״פ בתחומי הכלכלה, תעופה חקלאות ואשרות.

בהודעה משותפת, הודיעו הצדדים על כינון יחסים דיפלומטיים מלאים, והצהירו על כוונותיהם לשלום וידידות בין ממלכת בחריין ומדינת ישראל.

נחתם מזכר הבנות כלכלי בין ממשלת מדינת ישראל לבין ממשלת ממלכת בחריין בדבר שיתוף פעולה בתחומי כלכלה ומסחר. בתוך כל נחתמה אמנה לשת״פ בין איגודי לשכות המסחר בשתי המדינות.

נחתם מזכר הבנות בדבר תעופה אזרחית בין המשלחת של ממשלת מדינת ישראל לבין המשלחת של ממשלת ממלכת בחריין.

נחתם מזכר הבנות בין ממשלת מדינת ישראל לבין ממשלת ממלכת בחריין בדבר שיתוף פעולה בתחומי הבזק, טכנולוגיות מידע ושירותי דואר

נמסרה הצהרה משותפת בדבר שיתוף פעולה בתחום החקלאות בין משרד החקלאות ופיתוח הכפר של מדינת ישראל לבין משרד העבודה, העניינים המוניציפאליים והתכנון העירוני של ממלכת בחריין.

מדובר בהסכם שנחתם עם מדינה נוספת בעלת עוצמות כלכליות אדירות, החולשת על שטח אסטרטגי בהיבט ההתמודדות עם האיומים מאיראן וכן ביחס לתחומים ״רכים״ יותר בהם השקעות הדדיות והפרייה הדדית יהיו לתועלת שני הצדדים.

נסיים במילותיו של ראש המל״ל: ״ "מהיום אנחנו משפחה אחת משפחת בני אברהם".

צילום: לע״מ.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

בשמאל פשוט איבדו את זה: על הרפורמה במערכת המשפט

אבי נחמני

בין ברנע ליהושע

אריק זיו ויזר

חלק מהסיעה חולה

עינר אביב

עמיחי שיקלי – צדיק וטוב לנו

עובד קראוס

מי באמת לא באמת דמוקרט

אלי חזן

ניחומים מאירופה

אריק זיו
דילוג לתוכן