16.1 C
תל אביב
19 במרץ 2024
ליכודניק
ממשלה

נחנך "בית יקינטון" לאזרחים הוותיקים בהוד השרון

האירוע התקיים במעמד סגנית השר, ד"ר לאה נס, וראש העיר, חי אדיב

במעמד סגנית השר לאזרחים ותיקים, ד"ר לאה נס, ראש העיר חי אדיב, חברי מועצת העיר, מנהלת השירות לזקן במשרד הרווחה, מרים בר גיורא ונציגי משרד הרווחה, אברהם פרסלר, נציג וועידת התביעות וכן הרבה אזרחים ותיקים תושבי העיר, נחנך השבוע "בית יקינטון", מרכז יום לאזרחים הוותיקים בהוד השרון, הממוקם ברחוב יקינטון בעיר.

 

בהוד השרון חיים כיום כ- 4,500 אזרחים ותיקים, המהווים מרכיב משמעותי במרקם החברתי בעיר. יצוין כי הוד השרון היא אחת מ-100 ערים בישראל שהצטרפו לתכנית האב היישובית של המשרד לאזרחים ותיקים שמטרתה לקדם את אוכלוסיית האזרחים הוותיקים בתחומי התרבות, החברה והבריאות.

 

ראש העיר מר חי אדיב: "עם שאינו יודע את עברו, ההווה שלו דל ועתידו לוט בערפל" .- משפט זה של יגאל אלון מהווה נר לרגלנו בעשייה העירונית. ותיקי העיר הוד השרון ומייסדיה, מהווים את היסודות עליהם בנויה עירנו. אנו חונכים מרכז יום חדש השוכן במבנה חדשי ומרווח שהותאם לשהות האוכלוסייה המבוגרת. מרכז היום  החדש מאפשר לקשיש ולבני משפחתו ליהנות משירותים תומכים ולהזדקן בביתו ובסביבתו הטבעית.

 

סגנית השר לאזרחים ותיקים, ד"ר לאה נס ציינה כי  ניכר שבהוד השרון מעריכים ומכבדים מאוד את האזרחים הוותיקים. "דווקא בהוד השרון,  מקום שורשי המורכב ממושבות וותיקות מאוד מימי טרום קום המדינה, ורבים מהוותיקים כאן הם ממיסדיו, ראוי להכיר ולהוקיר את המייסדים, סוללי הדרך".

 

בהתייחס לחנוכת המבנה ציינה: " ניכר כי "בית ינקינטון" מושקע מאוד- וגם הפעילות בו מושקעת ובוודאי תתרחב ככל שיגבר הביקוש. אנחנו במשרד מעודדים פעילות חברתית וספורטיבית, משום שהוכח מדעית כי אלו משפרות את בריאותו ואיכות חייו של האזרח הוותיק. לכן, אני מזמינה את כל וותיקי העיר, להשתלב בפעילות המגוונת הנערכת פה."

 

מרכז היום החדש  מעניק שירות לאוכלוסייה סיעודית בגיל השלישי ומאפשר להם יציאה מ"דלת אמות ביתם" לבילוי העשרה והפוגה, השירות יכלול: הסעות, פעילות חברתית, חוגים ומסיבות, ליצנית רפואית, השגחה, טיפול סיעודי ושלוש ארוחות, פעילות קוגניטיבית לשימור ולחיזוק.

באי הטקס  התרגשו והודו לעיריית הוד השרון והעומד בראשה על הדאגה המתמשכת לוותיקי העיר החל מהקמת בית הגמלאי ,הקמת קהילות תמוכות ברחבי העיר ופעילויות מגוונות  במרכזי הקהילה בעיר.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

המדינה לא תתקצב איגודי ספורט שבהנהלתם אין ייצוג הולם לנשים

אריק זיו ויזר

"הניסיון מוכיח שכשאנחנו מעבירים שטח הוא הופך להיות שטח טרור"

אריק זיו ויזר

בוגי לאחר הסרת חוק ההסדרה : "נקטנו בדרך הנכונה ביותר שתחזק את ההתיישבות"

אלי חזן

בוגי: "פני הפלסטינאים לא לשלום"

אלי חזן

השרה לבנת ערכה הבוקר סיור במועצה המקומית קרני שומרון

אריק זיו ויזר

תגובת סגנית השר גילה גמליאל ‏(נשים)‏ לדברי הרבצ"ר

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן