26.1 C
תל אביב
16 באפריל 2024
ליכודניק
רשויות מקומיות

“נוכחנו בזכותנו ההיסטורית והבלתי ניתנת לערעור על השומרון ויהודה”

סניף הליכוד בכפר סבא סייר בשומרון

בצל תכנית ההקפאה והלחץ הבינלאומי מצד נשיא ארצות הברית ברק אובאמה על ראש הממשלה בנימין נתניהו, סיירו ביום שישי חברי סניף הליכוד בכפר סבא ברחבי המועצה האזורית שומרון.
הסיור של חברי הסניף, המזוהה כאחד הסניפים הקרובים לראש הממשלה בליכוד, הוא הראשון בסדרת סיורים המתוכננים להתקיים בתקופה הקרובה במסגרת פרוייקט חדש של סיורי סניפי ליכוד בשומרון, המאורגן ע”י מועצה אזורית שומרון ומועצת יש”ע והאורחים פגשו במהלכו את ראש המועצה האזורית שומרון גרשון מסיקה ואת נפתלי בנט מנכ”ל מועצת יש”ע – שכיהן בעבר כראש המטה של בנימין נתניהו.
בסייור השתתפו כ-30 פעילים מהסניף במקומי בראשות המשנה לראש העיר כפר סבא אורן כהן  המכהן בתפקיד יו”ר מועצת הסניף, יצחק וקשי מזכיר מזכיר הסניף , חברי מרכז מהעיר ופעילים מרכזיים והדריכו בו יוסי דגן יועץראש מועצת שומרון וקותי בן דוד ממדרשת שומרון. 
האורחים ביקרו בישוב ברקן ובשכונת הבנים הממשיכים שבנייתה נעצרה בתכנית ה”הקפאה”, בישוב ברוכין שהוגדר ע”י טליה ששון כ”מאחז” בגלל העדר חתי=מה הארונה על תכנית המתאר ע”י שר הבטחון, המעכב אותה משיקולים פוליטיים.
בהמשך נפגשו האורחים עם חברי ועד הישוב נופים וצפו אל נופה המרהיס של שמורת הטבע נחל קנה.
המבקרים ביקרו באריאל, בחוות גבעות עולם באיתמר -שם התכבדו ביוגורטים אורגניים מתוצרת המקום- ובאלון מורה. בתצפית הר כביר נפגשו להרצאה מעמיקה עם יו”ר ועד מתיישבי השומרון בני קצובר ובישוב הר ברכה התכבדו בארוחת צהרים ובטעימות יינות מתוצרת השומרון.
 
המשתתפים לא הסתירו את התרגשותם מהעובדות להן נחשפו בסיור בהתיישבות בשומרון. אורן כהן, המשנה לראש העיר ויו”ר מועצת הסניף סיכם את הסיור:
“חברי סניף הליכוד בכפר סבא חזרו מטיול מדהים בשומרון .היה זה יום גדוש ומלא חוויות אבל בעיקר נוכחנו והוכחנו את זכותנו ההיסטורית והבלתי ניתנת לערעור על השומרון ויהודה. חשוב לחזק את ראש הממשלה בעמידתו האיתנה נוכח הלחצים מבית ומחוץ. אני מברך את כל העושים במלאכה הרבים שעשו להצלחת הטיול ואני קורא לכל מי שיכול ליצור קשר עם מועצת יש”ע והמועצה האזורית שומרון כדי להשתתף גם הוא בטיולים שהם מארגנים. יש עתיד לשומרון ויש עתיד לתיירות בשומרון!”.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

השר שטייניץ – “אפעל להקמת מוסד אקדמי בפתח תקווה”

אלי חזן

סיעת הליכוד ברעננה תחלק כ-100 סלי מזון לרגל חג הפסח למשפחות נזקקות ברעננה

אלי חזן

מעלה אדומים שלי

אריק זיו ויזר

הליכוד חוזר לקדמת הבמה בעפולה : שלמה מליחי מונה למ”מ ראש העיר

אלי חזן

מפגן כוח נוסף למרציאנו

אלי חזן

פצצה פוליטית במפלגת הליכוד ברעננה

אלי חזן
דילוג לתוכן