19.1 C
תל אביב
16 באפריל 2024
ליכודניק
בארץ

נוטעים בשומרון לזכר משפחת פוגל

  פרויקט סיורים ונטיעות בשומרון לזכר משפחת פוגל


יו”ר הליכוד העולמי, ח”כ דני דנון, וראש המועצה האזורית שומרון, גרשון מסיקה, קיימו היום (ד’) אירוע סיורים ונטיעות המוני בשומרון ובישוב איתמר. האירוע הוקדש לזכרם של בני משפחת פוגל שנרצחו באכזריות לפני כשנה. מעל 1500 פעילי ליכוד, וותיקי בית”ר והמחתרות, עולים חדשים וסטודנטים מרחבי העולם הגיעו לשומרון בעשרות אוטובוסים מרחבי הארץ. במסגרת הפרויקט “שומרון נעים להכיר”, קיימו המבקרים יום סיורים בשומרון, ביקרו באתר העתיקות סבסטיה, אשר סגור בדרך כלל מסיבות ביטחוניות, ונפתח במיוחד לכבוד המאורע, ובשיאו של היום נטעו 1,000 עצים בישוב איתמר. אביו של אודי פוגל, חיים פוגל, ריגש את המשתתפים בהגעתו לאירוע, ובחר שלא לשאת דברים.

במהלך היום סיירו דנון ומסיקה בין האתרים השונים, ובשיאו נטעו עצים בישוב איתמר: “נטיעת עצים ויצירת חיים שעוד ילבלבו על אדמת הישוב איתמר, ינציחו את הנרצחים, בני משפחת פוגל, על ידי אמירה אחת ברורה- יהודה ושומרון היא חלק בלתי נפרד ממדינת ישראל” אמר דנון, “עלינו לבנות ולא לוותר. על כל פיגוע נקים עוד בית ועוד ישוב ונמשיך לממש את זכות האבות שניתנה לנו על הארץ הזאת”, הוסיף.

במסגרת האירוע המרכזי באיתמר, פנה מסיקה אל המשתתפים: “לפני שנה חיות אדם באו לרצוח משפחה שלמה מתוך מגמה שתעקור את ההתיישבות כולה מיהודה ושומרון. אלפי האזרחים שהגיעו היום מכל רחבי הארץ לטייל בשומרון ולנטוע בו עצים אמרו אמירה ברורה אחת: אנחנו משתרשים בארץ, עם ישראל חזר לארצו, חי בה ומפריח אותה”.

ראש הישיבה באיתמר, תא”ל (מיל’) הרב אביחי רונצקי אמר באירוע: “בניית בניין הקבע של הישיבה מול הכפר שממנו יצאו המרצחים זה הניצחון שלנו. הבניה ביהודה ושומרון היא התשובה שלנו לכל אלו המנסים לפגוע בנו”

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

המונה של אורן חזן

ליכודניק

כץ בוועידת הנשיאים : ״יש להקים חזית אחידה נגד ציר הרשע״

רועי אזולאי

מדמון עם המפגינים

אריק זיו ויזר

חברים לא מחרימים חברים

אריק זיו ויזר

נגד הסמויים של העבודה : נתיב בליכוד מראה דרך אחרת

אמיתי שיף

ישראל שלי למען תושבי הכרמל

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן