24.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
דעות

נוהרים לקלפיות גרסת מחמוד עבאס

אבו מאזן בהתערבות מסוכנת בהליך הבחירות בישראל מה שמעלה את שאלת הנאמנות של חלקים מאזרחיה הערבים בישראל למדינה? אז במה למעשה מדובר?


 


זוכרים שביום הבחירות ראש הממשלה יצא בהודעה על כך שערביים נוהרים לקלפיות ואחר כך התבקש להתנצל?! אז היום סיפר עלי סלאם, ראש עיריית נצרת, בראיון לרדיו “קול ישראל” בערבית כי ביום הבחירות האחרון קיבל טלפון מיו”ר הרשות הפלשתינית מחמוד עבאס שהאיץ בו לקרוא לערביי ישראל להצביע לרשימה המשותפת בקלפי. על פי עדותו של סלאם, הוא נענה בחיוב לפניית אבו מאזן.


כזכור בבחירות 2015 התייצב ראש הממשלה נתניהו בפני קהל עוקביו ברשתות החברתיות וביקש מהם לצאת להצביע למענו. ראש הממשלה הצהיר אז כי “הערבים נוהרים באוטובוסים”, שלדבריו מומנו בידי עמותות השמאל.

בדבריו של סלאם,  יש  אישור כי אבו מאזן פעל מאחורי הקלעים על מנת להשפיע על תוצאות הבחירות בישראל על ידי עידוד הצבעה למען הרשימה המשותפת. מסתבר שההתערבות היית ועוד מגורם חמור יותר מאשר איזה עמותת שמאל.


אז עכשיו למעשה התקשורת צריכה להתנצל בפני ראש הממשלה נתניהו ומהליכוד שידע להתריע בזמן אמת בפני הציבור על כוונותיו הזדוניות והמסוכנות של מר’ עבאס דר’ לענייני הכחשת השואה שהשמאל רוצה שהוא יהיה הפרטנר שלנו.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

אבו מאזן מעולם לא עזב את דרך הטרור

עינר אביב

עזבו עשור להתנתקות, בואו נדבר על גשרים ועל לחות

אריאל אילוז

הם מפחדים

אריק זיו ויזר

נשים בהר הבית

אלי חזן

היכונו למתקפת הספין דוקטורס/מאת: קובי לירז

אריק זיו ויזר

חופש העיתונות, חופש הביטוי או חופש הבימוי? /מאת: איילת גלילי

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן