18.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
הכנסת

נגוסה גם בהסברה

ביום שני האחרון, בוועדת העלייה והקליטה בראשות ח"כ אברהם נגוסה, דנו בנושא האנטישמיות המודרנית בשני מושבים רצופים.

 

במושב הראשון הוועדה דנה  באנטישמיות  ברשתות החברתיות ובאינטרנט (פייסבוק, טוויטר וכו), בהשתתפות נציגי ארגונים כמו  stand with us ,תפנית ועוד. במושב השני הוועדה שנה במקרי האנטישמיות הגוברים בעת הנוכחית במדינות אירופה השונות כפי שמצביעים המחקרים האחרונים.

 

בוועדה השתתפו מספר צעירי ליכוד: מעיין סמון, סיו"ר תא הליכוד בבר אילן ורכז תוכנית תפנית, הודיה שחר, יור תא הליכוד באונ ת"א שאף הייתה שליחת הסוכנות היהודית במחנות קיץ ועזריאל צפר, חבר מועצת הסטודנטים בבר אילן .

במהלך הדיון יו"ר ועדת העלייה, הקליטה והתפוצות ח"כ ד"ר אברהם נגוסה נזף במשרד התפוצות על שלא שלחו נציג לדיון בנושא כה רלבנטי אליהם.

ד"ר נגוסה חזר על דרישתו להקים גוף ממשלתי שיתכלל ויתאם את הפעילות של משרדי הממשלה והארגונים הרלבנטים וסיפר כי הוא פועל להקמת אגודת ידידות פרלמנטרית בינלאומית שתיאבק באנטישמיות.

"הדה לגיטמציה כלפי ישראל והאנטישמיות כלפי היהודים הם צורה נוספת של טרור ויש להילחם בתופעות הללו כפי שנלחמים בטרור, באחדות, במקצועיות ובתיאום." ציין ח"כ נגוסה.

 

בסוף דיוני הוועדה ישבו מעיין סמון, הודיה שחר ועזריאל צפר עם יו"ר הוועדה בלשכתו ודנו איתו בנושא האנטישמיות באירופה ודרכי ההתמודדות של ח"כ נגוסה בפרט והממשלה בכלל עם התופעה.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מזל טוב לדני דנון

עליזה וגם מתנדבת

אריק זיו ויזר

מהשאול ועד כאן – נאומו של יו"ר הכנסת בערב יום העצמאות

אלי חזן

ח"כ דני דנון מביע סיפוק מהאקט של לפיד מאת:אלי חזן

אריק זיו ויזר

וועדת הפנים של הכנסת תקיים ביום שלישי סיור בהר הזיתים

אריק זיו ויזר

הקשר האיטלקי

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן