23.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
הכנסת

נבחרי הציבור בכנסת משתתפים בצערו של ראש הממשלה

חברי הכנסת בליכוד והן מחוץ לליכוד מבקשים להשתתף בצערו של ראש הממשלה

נבחרי הציבור בכנסת מסרו לליכודניק :

ח"כ אופיר אקוניס (ליכוד) אמר הבוקר כי "פרופ' נתניהו לא רק סיפר את סיפורה של הציונות, אלא שתולדות חייו הם סיפורה של הציונות עצמה". הוא הוסיף ואמר כי "פרופ' נתניהו היה מראשי התנועה הרביזיוניסטית, ממניחי יסודות התנועה הלאומית בארץ ישראל ושיקף בצורה הטובה ביותר את ערכי אהבת הארץ ואהבת העם".

 

ח"כ עתניאל שנלר אמר כי "הלך לעולמו מנהיג ואיש ספר, יהודי וציוני, בעל חזון הצופה למרחקי דורות ששאב את תמצית עוצמת אמונתו מההיסטוריה היהודית המפוארת של בני עמנו ומלהט החזון הציוני כהשקפת ז'בוטניסקי". הוא הוסיף : "המקום ינחם אתכם – נצר מעשי ידיו להתפאר – בתוך שאר אבלי ציון וירושלים".

 

שר החינוך, גדעון סער, אומר הבוקר, כי הוא משתתף באבלו הכבד של רה"מ ומשפחת נתניהו עם פטירתו של אביו, פרופ' בן ציון נתניהו.  פרופ' נתניהו היה חוקר חשוב, מעמיק ומקורי. מחקרו הגדול והמהפכני על אודות תקופת האנוסים והאינקוויזיציה הוא בעל ערך היסטורי חשוב.  פרופ' נתניהו היה ציוני בכל רמ"ח אבריו, זכה לשמש כמזכירו האישי של זאב ז'בוטינסבקי והיה תלמידם המובהק של הרצל וז'בוטינסקי.  פרופ' נתניהו ניחן לצד תפיסתו הציונית המובהקת גם בראייה מפוקחת של הסכנות והאיומים הנשקפים לעמנו.  פרופ' נתניהו גידל שלושה בנים, שהיו כולם לוחמים בשדה הקרב והנחיל להם את המחויבות העמוקה להקרבה לעמם ולמדינתם".

 

סגנית השר לאזרחים ותיקים, הד"ר לאה נס אמרה הבוקר כי היא משתתפת בצערו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו ומשפחתו על פטירתו של אביו, הפרופסור בן-ציון נתניהו:"בן ציון נתניהו היווה סמל ודוגמא לוותיק אשר המשיך לפעול ולתרום עד ימיו האחרונים לטובת הקמת ושימור המפעל הציוני". עוד הוסיפה סגנית השר ואמרה כי "נתניהו סימל את כל הטוב שבוותיקי ארץ ישראל, שהביאו להקמת המדינה.התמסרותו והתעמקותו בחקר ההיסטוריה היהודית נבעה מהקשר הבל ינותק שבין יהודי לארצו, לעברו ולמען שימור הערכים והמורשת היהודית לדורות הבאים".

המשנה לראש הממשלה משה (בוגי) יעלון מסר : "אני משתתף באבלם של בנימין ועדו ובאבלה של משפחת נתניהו עם פטירת אב המשפחה, בן ציון. זכיתי לפגוש לראשונה את בן ציון נתניהו בשנת 2006, בסיום הרצאה שקיימתי בניו יורק, ומאז החלפנו מספר פעמים מכתבים. התרשמתי מאוד מהניתוח הגיאו-אסטרטגי הבהיר והמקורי שלו, שהתבסס על ידע היסטורי עצום. בן ציון נתניהו היה מחשובי ההיסטוריונים של ישראל, איש רחב אופקים ואוהב ספר החתום על ערכים רבים באנציקלופדיה העברית, שגם בגילו המופלג היה מעורב באופן מרשים ומעורר הערכה במתרחש סביבנו.

בן ציון נתניהו זכה לחוות את האירועים המשמעותיים ביותר בהיסטוריה האנושית במאה השנים האחרונות, כמו גם את הדרך שעשתה ישראל מראשית המאבק, דרך הקמתה ולאחר מכן, אז גם איבד את בנו בכורו יוני ז"ל. הוא גם זכה בחייו להיות שותף רב משמעות להתפתחותה האקדמית והאינטלקטואלית של מדינת ישראל, ותרומתו תיחקק ותלווה אותנו גם בעתיד".

 

סגן השר איוב קרא אמר : "עוד סמל מסמלי הציונות והערכים שעל יסודותיהם קמה מדינת ישראל אורו כבה, והותיר אחריו שובל של סימני דרך מרשימים שאנו, ילדינו ונכדנו נלך בעקבותיו, בן ציון נתניהו איש מרשים מתווה דרך ובעל עיקרונות איתנים, הותיר אותנו מיותמים עם צרור זיכרונות מהרגעים המרגשים שזכינו להיות במחיצתו.

באחד הביקורים אמר לנו כדי שתצליחו אל תגעו לא בכסף כי הנגיעה בו לפוליטקיים בסוף שורפת אותם ואל תקנו אויבים בפוליטיקה גם כך אתם קונים בלי לשלם, ועד היום אני לוקח עצה זו איתי לאורך כל דרכי .

משתתף בצער בני משפחת נתניהו, קרובים, חברים וכל בית ישראל על לכתו של איש דגול ערכי וציוני גאה.
יהי זכרו ברוך"

כמו כן, סניף הליכוד ברעננה משתתף בצערו של ראש הממשלה בנימין נתניהו על פטירתו של אביו,פרופסור בן ציון נתניהו שהלך לעולמו בשיבה טובה והותיר אחריו שובל ארוך של תלמידים ואנשי ספר דגולים. יהי זכרו ברוך

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מנסים למנוע רפורמות

אריק זיו ויזר

רגב מציגה : הומאז' לחגיגה בסנוקר – "לא עם הגרזן".

אלי חזן

"הממשלה ממשיכה לברבר עצמה לדעת"

אריק זיו ויזר

לוין במקום הראשון בפעילות הפרלמנטרית למען ארץ ישראל

אריק זיו ויזר

נשיא יוון ליו"ר הכנסת: "ישראל היא דמוקרטיה אמיתית"

אריק זיו ויזר

ח"כ שטייניץ (ליכוד) בתגובה להאשמות היוצאות מסביבתו של ראש הממשלה:

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן