32.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
פריימריז 2012

נבון בחזית ההסברה הישראלית

אלי חזן על כישורי ההסברה של ד"ר עמנואל נבון 

 

 

"מי אמר לך שהחמאס מתכוון בכוונה לירות טילים על אזרחים?" כך שאל המראיין הקנדי מערוץ CANOE TA את ד"ר עמנואל נבון, המתמודד בימים אלו בפריימריס על משבצת העולים. "אלה שאלות שלא יאמנו, המראות על בורות גמורה של הכתבים וגם על עבודת תעמולה מוצלחת של החמאס. כאשר חמאס משגר טילים על אוכלוסייה אזרחית והמשגרים ממוקמים בכוונה על גגות של גני ילדים, למרבה האבסורד אנחנו עוד צריכים להוכיח שאכן הוא עושה זאת בכוונה וכי יש בכוונתם להרוג ושבכלל מותר לנו להתגונן" מסביר ד"ר נבון, "כדי להתמודד עם תעשיית השקרים, אנו צריכים להשמיע קול ציוני חזק ובטוח בעצמו" הוא מוסיף.

בימים אלו ד"ר נבון התראיין לעשרות כלי תקשורת אירופיים והדף את האשמותיהם הכוזבות של דוברי החמאס. בבליץ ראיונות לערוצי טלויזיה ורדיו באירופה וקנדה וצפון אמריקה, ד"ר נבון ייצג את העמדה הישראלית והסביר כי מדובר במלחמת מגן הבאה לאחר ארבע שנים של הבלגה מול מתקפות טילים קטלניות על ערי ישראל. "אנו עושים בדיוק את מה שהייתה עושה כל ממשלה של כל מדינה אירופית אילו היו משוגרים אליה טילים הפוגעים באוכלוסייה האזרחית. אנו עושים זאת כפי שמתבקש מאתנו לעשות בשם הצדק, וכי אלה הזכויות המפורשות שיש לכל מדינה להגן על עצמה" הוא מסביר.

לקמפיין ההסברה המסיבי רותם ד"ר נבון את ניסיונו ומעמדו כראש החוג למדע המדינה ולתקשורת במכללה החרדית בירושלים, וכמרצה ליחסים בינלאומיים באוניברסיטת תל-אביב ובמרכז הבינתחומי הרצליה. הוא דובר אנגלית, עברית, צרפתית וגרמנית.

בעבר הרצה ברחבי העולם  והופיע בין השאר בקונגרס האמריקני, באוניברסיטת ג'ורג'טוון, באוניברסיטת קולומביה, ב American Enterprise Institute, ב AIPAC, בפדרציות היהודיות בצפון אמריקה, בבתי ספר למנהל עסקים בפריס ובמונטריאול, בכנס הרצלייה, אורט, CRIF, Stand With Us, ובקהילות יהודיות מובילות בארה"ב, קנדה, צרפת ובלגיה. פרסם ספרים ומאמרים רבים בכתבי עת ובעיתונים מובילים.

דיויד פרום, העוזר של הנשיא בוש כינה אותו "הקול החדש של ישראל" לאחר שקרא כמה ממאמריו והשתתף גם בהרצאה.

נבון מסביר כי: "אחת ממטרותיי החשובות ביותר היא להסיר חסמים המונעים עליה. יהודי אירופה נמצאים בימים אלו תחת מתקפה אנטישמית, וחשוב לנו לשמור על ארצנו ולהראות להם כי יש להם לאן ללכת. מדינת ישראל היא המקום הטוב ביותר והמתאים ביותר עבור יהודי הגולה, ואנו צריכים להגן על מדינתנו מפני מתקפת הפרופוגנדה החמאסית עוד ביתר תוקף מאשר המתקפה הצבאית. אנו צריכים להראות ליהודי העולם כי כאן המקום הבטוח ביותר עבורם".

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

"רק השתעשעתי"

אלי חזן

המספרים של המועמדים

אריק זיו ויזר

האם יש מקום לדילים בפריימריז?

אלי חזן

מה באמת הוחלט לגבי משבצת העולים?

אלי חזן

ועדי העובדים של יחימוביץ' ? ועדי העובדים של הליכוד !

אלי חזן

הדת היהודית תקדים את הפריימריז ?

אלי חזן
דילוג לתוכן