18.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

נאום המ”מים של צחי הנגבי

באולם גדוש כ 1000 איש באולמי קינגסטון באור יהודה עלה השר צחי הנגבי ושתף את הקהל הגדול בכל מרכיבי הליכוד שהגיעו בשני המ”מים שלו מנהיגות וממלכתיות.

 

השר צחי הנגבי התקבל בחום החברים גם מכאלה שלא מסכימים איתו תמיד.   צחי זה צחי נשמע מגרונם.   אולמי קינגסטון אור יהודה נכבש על ידי הליכוד.  האירוע שנערך הוא מפגש חגיגי לכבוד כניסתו לתפקיד שר במשרד ראש הממשלה.

 

טובי ירוחם יועצו האישי של צחי הנגבי פתח בדברים מרגשים שלא ראה מימיו אהבה כמו שצחי מקבל מהאנשים הרבים שהגיעו.  טובי מלווה שנים רבות את צחי גם בשנים קשות בפוליטיקה. הקשר בין טובי וצחי הנגבי משקפים נאמנות וחברות  שמעוררת כבוד בימים שכאלה.

 

האירוע גדוש באנשי ליכוד מכל הארץ מתפקדים רבים וחברי מרכז הליכוד שצחי יקר ללבם.  חברי הכנסת שבאו לכבד את האירוע יואב קיש, אמיר אוחנה, נורית קורן, נאווה בוקר.  גם ראש העיר ירושלים ניר ברקת הגיע לכבד את צחי הנגבי.  יחד עם ראשי רשויות ומועצות של הליכוד מכל הארץ.

 

צחי פתח את דבריו בתודה חזרה לטובי שמלווה את צחי 16 שנה.   צחי מדבר על איך להבטיח את תנועת הליכוד בעם ישראל.  2 ממ”ים חשובים אני הולך לדבר אתכם היום. על מנהיגות וממלכתיות.  יש שתי מפלגות שמובילות את המדינה מקום המדינה.  המפלגה שידועה כמפנה עורף למנהיגייה ומחסלת אותם פוליטית. אני כמובן מדבר על   מפלגת העבודה.   בהמשך. עבר לדבר על מפלגת הליכוד.  מפלגת הליכוד ידעה רק 4 מנהיגים.  מנחם בגין הפסיד שמונה פעמים עד שהגיע בשנת 77 לשלטון.  כאן הדגיש את עיקרון הממלכתיות שבה דגל כל חייו מנחם בגין וכיצד מנע מספר פעמים מלחמת אחים.

 

המ”מ השני שעליו אני רוצה לדבר אתכם הוא המנהיגות תפקידה של הליכוד לא לעמלל את המנהיג, לא לפגוע בו בתוך הבית. שלטון מחליפים רק בפתק הבוחר שוב צחי הזכיר את מנחם בגין ודרך מנהיגותו.

 

בן גוריון פירק את המחתרות ופירק את הפלמ”ח.  מנחם בגין דבק בממלכתיות ומנע מלחמת אחים.  לא עוד מלחמת אחים.  בגין עמד על ביצור  הדמוקרטיה.   בגין ראה מפלגה שמחויבת למדינה.  אנחנו מפלגה לאומית ליברלית.

 

רק אצלנו יכול להיות בתנועה חבר כנסת מהקהילה הגאה אמיר אוחנה. ברקע נשמעו מחיאות כפיים מהקהל הקשוב.   אצלנו לא יכול להיות חבר כנסת שידבר על הפרדת יולדת יהודיה וערביה בנפרד.  אצלנו מאמינים בממלכתיות בדו קיום.  כך בגין לימד אותנו.  צחי המשיך בתשבוחות למנהיגותו של נתניהו מול הסכנות והאתגרים הרבים.  במהלך נאומו הזכיר את סיפור ההתפקדות של הצל מבלי להזכירו במפורש.  גם כשהיו רגעים בהם היו תחושה של אי נעימות מדברי הביקורת שהנגבי הביעה על השינויים שחברי מזכירות העלו.  הם נשארו וכיבדו את המעמד.

 

צחי הנגבי הוא בנה של גאולה כהן חברת כנסת מהתחייה והליכוד.  לוחמת לח”י ישבה בכלא בית לחם יחד עם סבתי זיכרונה לברכה עמליה שיף. בעוד גאולה המשיכה לשבת בתא המעצר הבריטי. סבתי שסבלה ממחלת האסתמה יצאה למעצר בית שגם מימנו בהמשך הצליחה לברוח.   צחי הנגבי זכור כמי שעלה על המגדל בימית ומנחם בגין קרא לו לבו.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

שגריר קונגו בישראל ערך ביקור עבודה בצפון כאורחו של איוב קרא

אלי חזן

ברכות לזוג אבי אהרון ולניר לוז לרגל שמחותיהם

אלי חזן

הבהרה מליכודניק לגבי הבחירות לרשויות המקומיות

אלי חזן

הכירו את המועמד : מיקי מכלוף זוהר

אריק זיו

באר שבע חזקה עם הליכוד

עינר אביב

ליכודניק ברוך לב ואכפתיות

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן