19 באפריל 2024
ליכודניק
ממשלה

משרד התרבות והספורט יקים בגליל התחתון פארק רכיבה אולימפי ראשון מסוגו בישראל

הפארק שיוקם יהיה הראשון בישראל שיכלול גם מסלול אולימפי לאופני BMX ומסלול רכיבת סוסים אולימפית. המשרד ישקיע בתכנון המתחם יותר ממאתיים אלף ₪. שרת התרבות והספורט, ח”כ לימור לבנת: “הפארק יקדם את רכיבת הסוסים והאופניים בישראל ללא היכר, ויביא לתרומה משמעותית לפיתוח הגליל והתיירות בו” חגיגה לחובבי הרכיבה: לראשונה בישראל יוקם פארק אולימפי ובו מסלול רכיבת סוסים אולימפית ומסלול אולימפי לאופני BMX. הפארק ייבנה בגליל התחתון בסמוך לבית הספר כדורי ויהווה מוקד משיכה ארצי בתחום רכיבת הסוסים. במקום שישתרע על פני כ-170 דונם גם יפעלו מתחמי רכיבה טיפולית ורכיבה בסגנון מערבי.

ההחלטה להשקיע בהקמת הפארק התקבלה לאחר פגישה שהתקיימה באחרונה בין אנשי המועצה האזורית הגליל התחתון, בראשות מוטי דותן, לשרה לבנת ובכירי מנהל הספורט. השרה הנחתה את מנהל הספורט לקדם את הקמת הפארק שיביא לשידרוג ענף רכיבת הסוסים ורכיבת אופני ה-BMX. במשרד הוחלט להשקיע בשנה הקרובה יותר מ-200 אלף ₪ שיממנו בעיקר את תכנון הפארק. בפרויקט ייקח חלק גם המשרד לפיתוח הנגב והגליל ומשרד החקלאות ובשבועות הקרובים צפויים משרדי ממשלה נוספים להצטרף למימון. סך עלות התכנון עומדת על כמיליון וחצי שקלים והקמת הפארק כולו נאמדת בכ-40 מיליון ₪. בניית הפארק תחל ב-2010 והוא צפוי להתחיל לפעול כבר ב-2011.

שרת התרבות והספורט, ח”כ לימור לבנת:

“הפארק שנקים יקדם את תחום רכיבת הסוסים ורכיבת האופניים ללא היכר, ועשוי להביא את ישראל להישגים בינלאומיים בתחום. הקמת הפארק הראשון מסוגו בישראל דווקא בגליל התחתון תביא לתרומה משמעותית לפיתוח הגליל והתיירות בו. זהו צעד מתוך שורה של יוזמות הקיימות במשרד התרבות והספורט, בשיתוף המשרד לפיתוח הנגב והגליל, לחיזוק הפריפריה ולהשקעה בה”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

נתניהו: “התיאום של משרדי הממשלה ופיקוד העורף קריטי לניצחון על הטרור”

אלי חזן

השמאל במשימת חייו: לעצור את פריחת כלכלת ישראל

אריאל אילוז

דברי ליברמן- איומי סרק

אריק זיו ויזר

סילבן שלום:”חברון נכבשה על ידי הערבים ללא משפט”

אלי חזן

בימים הקרובים יחל תהליך חידוש ושימור הביתן היהודי באושוויץ

האם מדובר בירוקים ? או אולי באנרכיסטים אדומים ?

דניאל נחמיה
דילוג לתוכן