20.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
ממשלה

משרד ההסברה והתפוצות מציג פנים חדשות להסברה הישראלית

הפנים של ישראל

הפנים של ישראל (“Faces of Israel“),  זהו שמו של פרויקט מיוחד של משרד ההסברה והתפוצות במסגרתו הורכבה משלחת צעירים למסע הסברה ראשון מסוגו בקמפוסים של צפון אמריקה * השר אדלשטיין: “מדובר באסטרטגיה חדשה, המבקשת להניח בקדמת הבמה את הפן האנושי של ישראל. לא רק באמצעות שרים ודיפלומטים מעונבים, אלא באופן ישיר, פנים אל פנים, באמצעות אנשים רגילים היוצאים לשטח”.

משלחת צעירים מיוחדת, ביניהם ערבים, יהודים, נציגים מן הקהילה הגאה, ויוצאי אתיופיה מתוכננת לצאת בשבוע הבא לראשונה למסע הסברה ייחודי באוניברסיטאות מובילות בארה”ב וקנדה. המשלחת, הנקראת: הפנים של ישראל (“Faces of Israel“), הינה  פרי היוזמה של שר ההסברה והתפוצות, יולי אדלשטיין, בסיוע משרד החוץ, ונועדה להציג את ישראל באמצעות הישראלים. כולם, התנדבו לצאת משגרת היומיום, כדי לעבור הכשרה מיוחדת ולהציג ולייצג בחו”ל את הפנים האמיתיות של החברה בישראל.

ביחד, הם יתמודדו עם משימת הסברה לא פשוטה, מול סטודנטים צעירים כמותם וארגונים אחרים המפעילים בקמפוסים פעילות הסתה והכפשה נגד ישראל ואף מציגים אותה כמדינת אפרטהייד, במסגרת שבוע פעילות שיתקיים בחודש הבא.
“שבוע האפרטהייד” (טריילר לפעילויות בשנה שעברה) הינו מועד המצוין ברחבי קמפוסים ובפעילויות שונות ברחבי העולם המערבי, המגלם מתקפה מאורגנת ושיטתית על הלגיטימיות של ישראל באמצעות רשת ענפה של ארגונים וקבוצות. השנה יתקיים בשבוע השני של מרץ (מידע נוסף עליהם באתר הרשמי: http://apartheidweek.org/ ).

יוזם הפרויקט, השר אדלשטיין מסביר: “אנו מאמינים כי זו התשובה הנכונה למסע הדה-לגיטימציה המתרחש כנגד ישראל בעולם. הפעילות של המשרד תקדים למעשה את המועד הזה ותעמיד את הסטודנטים המקומיים מול סטודנטים שכמותם מישראל, פנים אל פנים לשם היכרות אמיתית עם  החברה בישראל. המשלחת תתחלק לקבוצות שישלחו למסע בין האוניברסיטאות השונות וישתתפו בפורומים שונים בתוכן, ובהם גם פאנלים מול קהל ומפגש ישיר ברחבי הקמפוסים”.  

הפרופיל של חברי המשלחת נבחר בקפידה ומטרתו להציג את ישראל כמדינה בעלת חברה צבעונית ומגוונת, השומרת על ערכי שוויון וזכויות האדם, ובכך להדוף את הניסיונות למתג את ישראל כמדינת אפרטהייד. כאמור, בין החברים המרכיבים את המשלחת נמנים אנשי הקהילה האתיופית, ערבים ישראלים, דרוזים, בדויים, נציגי קהילה ההומו-לסבית, נציגי מנהיגות צעירה מישראל. על מנת להכין את חברי המשלחת בצורה הטובה ביותר לקראת הצפוי להם בקמפוסים, קיים משרד ההסברה והתפוצות במהלך השבועות האחרונים סדנאות אימון והכשרה אישיות לחברי המשלחת, במשך כ-40 שעות בסה”כ.

פעילות המשלחות תתנקז לאירוע מרכזי שיתקיים בני-יורק, ביום א’ 6/3/11, במהלכו יישאו דברים השר אדלשטיין בנושא חשיבות המאבק בפעילות הדה-לגיטימציה כנגד ישראל, ח”כ דליה איציק שתתייחס בדבריה לנושא זכויות הנשים בישראל, ח”כ מגלי ווהבה שידבר על שוויון הזדמנויות בישראל, ומלקולם הונליין סגן הנשיא של ועידת הנשיאים של הארגונים היהודיים בארה”ב . בשיא האירוע יתקיים מופע “היפ-הופ ציוני” של להקת “הדג-נחש”.  

במהלך כל הפעילויות יחולקו למשתתפים חומרי הסברה ובהם גם דיסק-און-קי, הנושא את הכיתוב “Invented in Israel ובתוכו טקסטים וסרטונים להסברה נכונה. 


“מדובר באסטרטגיה חדשה, המבקשת להניח בקדמת הבמה את הפן האנושי של ישראל. לא רק באמצעות שרים ודיפלומטים מעונבים, אלא באופן ישיר, פנים אל פנים, באמצעות אנשים רגילים היוצאים לשטח”, מסכם השר אדלשטיין. 

 

 

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

השרה לבנת קיימה ביקור בחצור הגלילית

אריק זיו ויזר

השר אדלשטיין הניח עם האם השכולה זר במקום הפיגוע בטולוז

אלי חזן

סילבן לא עוצר בגליל והנגב

אריק זיו ויזר

סגנית השר לאה נס: “דו”ח אדמונד לוי לאישור בישיבת ממשלה”

אלי חזן

השר כץ: “אני מתנגד לעסקה המוצעת. זה לא מוסרי וכך לא מקדמים שלום”

אלי חזן

שביעות הרצון של בוגי מזיכויו של ד”ר דוד בערעור

אלי חזן
דילוג לתוכן