24.1 C
תל אביב
24 באפריל 2024
ליכודניק
הכנסת

משפרים את יחסי החוץ

חברי הכנסת שרן השכל, נורית קורן, אברהם נגוסה וענת ברקו יצאו למשלחת לחיזוק יחסי ישראל-טאיוואן. היוזמה החלה כחלק מהפעילות של אגף קשרי חוץ של הליכוד 



בפרק הזמן הקצר יחסית הספיקו חברי הכנסת להפגש עם יו”ר הפרלמנט ונבחרי פרלמנט נוספים, שר המדע והטכנולוגיה, סמנכ”ל משרד הבריאות, יו”ר אגודת הידידות טאיוואן-ישראל וסגנו ואף עם מפכ”ל המשטרה. בפגישות סקרו הטאוואנים לחברי הכנסת את פעילותם בתחומי השיטור ומניעת הפשיעה, בתחומי הבריאות, מערכות המס ועוד.


חברת הכנסת שרן השכל: “טאיוואן קיבלה עצמאות מיפן בשנת 49 ובמעט שנותיה היא הפכה למעצמה כלכלית, טכנולוגית, עם חברה ערכית ומלומדת, שמניעה את האנושות קדימה. היחסים בין ישראל לטאיוואן הם בעלי חשיבות רבה, כמו גם היחסים עם סין, ואין זה סוד כי קיימת רגישות בין השתיים. אנו בליכוד נמשיך לפעול לחיזוק קשרינו בכל מקום, ככל שהדבר ישרת את מדינת ישראל”.


חברת הכנסת נורית קורן: “הביקור היה חיוני ומועיל להידוק הקשרים הפרלמנטרים בין המדינות ולחיזוק הקשרים הכלכליים והמדיניים. הטאיוואנים צמאים לשתף איתנו פעולה ורואים בנו מודל לחיקוי בתחומים רבים”.


המשלחת יצאה כחלק מהפעילות של ראש אגף הסברה וקשרי חוץ – אלי חזן – המקיים פעילות שוטפת וקשרים עם שגרירויות וגורמים בינלאומיים בישראל. חזן ביקר לפני שנתיים בסיור בטיוואן בן 16 יום שנועד להביא מנהיגות צעירה שתפתח את היחסים בין שתי המדינות. 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

התקציב עבר. אורן חזן שוב הוציא עצמו מהכלל

עינר אביב

ריבלין בהלויית חנן פורת: “היית מהמעטים שהם אנשי חזון ומעש”

אריק זיו ויזר

הפלסטינים חשים כי האירופים עושים עבורם את העבודה

אריק זיו ויזר

נאום בכורה של ח”כ ציון פיניאן

אריק זיו ויזר

ח”כ אופיר אקוניס מבקש לבטל את ערוץ 33 ולחזק הערוץ הראשון

אריק זיו ויזר

מצ’כיה בידידות

אלי חזן
דילוג לתוכן