20.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
ח"כ איוב קרא סגן השר

משפחת הנהג מבורגס : "מצאו את המחבלים במהרה"

בטקס מרגש חנך מנדי ספדי, ראש לשכת סגן השר איוב קרא, גן ילדים כתרומת מדינת ישראל להנצחת זכרו של נהג האוטובוס שנהרג בפיגוע בבורגס – מוסטפא כיוסופ. בטקס, שהתקיים בכפר הולדתו של כיוסופ, השתתפו בו ראש עיר המחוז מר נוראלדין קאפילוב נציגי המשפחה ומכובדים נוספים.

 

 

מנדי ספדי אמר: " החלטתי לנצל את התרומה להקמת גן ילדים כדי לטפח דור שיתחנך על סובלנות וקבלת האחר, שהרי ההשקעה הטובה ביותר היא בילדינו שהם דור ההמשך, שחשוב לחנך אותו על ערכי השלום והסובלנות, ולטרוק דלת בפני השנאה והרדיקאליות שמנסים ארגוני הטרור לטפח".

ספדי הוסיף: "אנחנו שסבלנו ממתקפות טרור קשה יודעים כאב מה הוא, ולכן חשוב לי כישראלי לתת למשפחה הרגשה שהם לא לבד ושיש עם שלם בישראל שמחבק אותם ואוהב אותם, והנצחתו של כיוסופ היא חשובה ובשיתוף עם השגריר שאול כמיסה וצוות השגרירות, נמשיך לתמוך במשפחה ולחבק אותם".

ראש העיר יאקורודה נוראדין קאפילוב אמר: "הערכתנו למר ספדי היא רבה שהיה החלוץ הראשון שבא לחזק את המשפחה ואותנו , ותרומתו לכפר ולהנצחת זכרו של כיוסופ הוא מעשה אצילי שמאפיין את ישראל ככלל, והשגריר הישראלי גם הפגין אצילות ישראלית בסיוע החודשי למשפחת כיוסופ".

נציג המשפחה אמר: "ישראל הוכיחה שאין מתחרה לה בתחום ההומניטארי וזה ראינו מביקור מר ספדי שבועיים אחרי הפיגוע, עוד לפני הנציגים הבולגרים, אנו מאמינים ביכולותיה של ישראל וסומכים עליה שיכולה לתפוס את המחבל האכזר ולהביא אותו לדין, רק מבקשים שתעשו זאת במהרה, הלב שלנו שבור ואתם יכולים להביא לנו את הנחמה".

ילדי הגן הכינו תוכנית תרבות מרגשת לכבוד האירוע, וריגשו את הנוכחים בשירה וקטעי פולקלור ייחודיים .



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

קרא : "אסור לנו לפגוע בדרוזים שבגולן"

אלי חזן

האם לנשיא אסד ולסגן השר קרא יש רומן פוליטי?

אריק זיו ויזר

אייל דותן: "ברכות לסגן השר קרא על גיוס בנו"

אלי חזן

קרא: "ההיחלשות בסקרים, אין לה אחיזה במציאות"

אלי חזן

הפרלמנט הלאומי הבלגי לחמאס: יש לשחרר את גלעד שליט לאלתר

אריק זיו ויזר

קרא : "רוסיה וסין שותפות למעשי הטבח בסוריה"

אלי חזן
דילוג לתוכן