30.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
רשויות מקומיות

משה בן לולו בשירות העיר לוד

במהלך ערב הרמת הכוסית עם ראש הממשלה אמש ביקש לשכנע משה בן לולו את הנוכחים כי הנהלת רשות השידור טועה וכי יש להעביר את בית רשות השידור ללוד ולא לשום מקום אחר

 

 

בין האורחים הרבים שפקדו אמש את ערב הרמת הכוסית של ראש הממשלה עם פעילי הליכוד בלט משה בן לולו, האיש של לוד במשרדי הממשלה, שחילק דף מידע ועל פיו יוני בן מנחם – מנכ"ל הרשות החדש – מתכוון להעביר אותה לרמלה, לראשון לציון או לבת ים.

בן לולו ביקש להדגיש כי ישנה חשיבות רבה להעברת הרשות ללוד משום שהדבר יחזק את העיר. יש להזכיר שרק לאחרונה נחנך בלוד בית המשפט שישב בעבר בפתח תקווה והועבר אל העיר על מנת לחזקה. הטיעון הבסיסי שלו שהעברה לערים בהם ראשיה מגיעים מקדימה היא החלשת מעמדה וישנה חשיבות רבה להעביר המבנה לעיר בה ראשה מזוהה עם הליכוד.

 

שרונה שיטרית, אשת יחסי ציבור, פעילה מוניצפאלית וחברת מרכז מראשון לציון, אמרה לליכודניק ש"אין לתושבי לוד מה לדאוג. רשות השידור לא תעבור לראשון לציון כי אין אדמה מיועדת לשם כך. מלבד זאת, אני רואה חשיבות רבה החיזוק העיר לוד ומקווה שכך ייעשה".

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

לראשונה בהרצלייה: סניף הליכוד גיבש רשימה מוסכמת למועצה

אריק זיו ויזר

גפסו בשביל הלגיטימי

אלי חזן

אלישע פלג התמודד בניגוד לחוקה.

אריק זיו ויזר

בניגוד למתפקדי הליכוד, נתניהו תומך בפורוש/מאת:אריק זיו

אריק זיו ויזר

פנייה נרגשת לראש הממשלה לקראת הבחירות המונציפליות

אלי חזן

הנבחרת הצעירה של אורן כהן בכפר סבא

אלי חזן
דילוג לתוכן