22.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
יומן פוליטי

מרכז הליכוד התפורר לפרורים.

מרכז לא בוחר ומרכז לא מחליט, טלי ליגה אחרת,מיכאלי מדירה את אמילי,  כרייף האוט, נסיכים האוט משפחות אין, השטח מחכה לשלי,

כאשר בנט הלך להיות נושא הכלים של לפיד חבריו אמרו שהוא "עשה אקזיט". כאשר איילת הלכה להיות הסמרטוט של בנט, חבריה אמרו ש"הייתה נאמנה". האמת היא שלא בנט ולא איילת הם בימין. איילת, שהיא האדריכלית הראשית של הממשלה היוצאת, מחפשת את עצמה. הרי רק לפני שלושה חודשים שיחקה כפול מול הליכוד כאשר דרשה להיות סיעה בתוך סיעה בליכוד ומשוריינת ל שני קדנציות. עכשיו אנחנו בלי איילת ושאר הטרחנים.

בליכוד

השבוע באחד הכנסים באה היידי והתליון למתמודדת טלי גוטליב ותקפה אותה : איך את מדברת נגדי? גוטליב באצילות לא ענתה להיידי. חבר מרכז ששמע את היידי אמר בציניות: "לא מספיק תליון הבושה, עכשיו היא פטרונית".

כרייף אתי

מרוץ הסרק של אתי נגמר השבוע כאשר התפרסם שהיא מורידה מועמדות. אנחנו כבר כתבנו בעבר שהדרך שלה להתמודדות התחילה ברגל שמאל בצורה שהיא הודיעה על התפקדות לליכוד. וכפי הנראה השבוע אתי הגיעה למסקנה שאין לה סיכוי.

מירב מיכאלי

ניצחונה בעבודה מסמל שני דברים:

הראשון מפלגת העבודה נשארת עם המנהיגה שנבחרה. שנית, ויותר חשוב : מפלגת העבודה אינה יותר מפלגה עממית. זאת מפלגה של נשים לבנות ומבלי שיש להן קשר לפריפריה. קחו למשל את אמילי מואטי : למרות שהיא בדעות שמאל על מלא, היא כבר לא הכוס תה של מירב. כבר בכנסת הנוכחית מירב העדיפה את מי שהצבע שלהם כמוה, למרות שהייתה מספר שלוש ברשימה – לשרים לראשי הוועדות הצניחה את מי שרצתה.

המשפחות מחליפות את הנסיכים

אומנם הליכוד משפחה גדולה אבל גם למשפחה יש גבול. 

דוד מנע מריץ את רעייתו ,אופיר אקוניס מריץ את אחיו עומרי,  אוחנה ראש העיר של צפת מריץ את רעייתו, מזוז סגן השר לשעבר מריץ את בנו. רביבו ראש העיר מריץ את אחיו.

רוח חדשה בליכוד

אחד הפגמים של הליכוד במערכות הבחירות האחרונות היה שהשטח לא הופעל כראוי. נתניהו עשה הפקת לקחים והעמיד בראש המטה את יוסי שלי, מי שהיה השגריר בברזיל.

שלי, שהוא איש אירגון מעולה, החל בעבודה בשבועות האחרונים בלי רעש וצילצולים

והוא מכין את הבחירות עם הפנים להנעת המצביעים ביום הפקודה.

ללא ספק נראה שהפעולות שלו תבאנה לתוצאות טובות לליכוד.

בכל מקרה ההצלחה שלו היא הצלחה של כולנו.

מאחל לו בהצלחה בתפקיד. להערכתי השילוב של יוסי וצוות הפרסום והדיגיטל יהיה שילוב מנצח.

 

מרכז הליכוד

מרכז הליכוד קיבל מכה קשה כאשר בית הדין הפך את הפריימריז וקבע שמתפקדי הליכוד יבחרו את המחוזות. יתר על כן, קבע בית הדין : צריך לכנס את ועדת חוקה והמרכז מחדש 

אבל בינתיים ועדת הבחירות לקחה את העניינים לידיים, ועקפה את המרכז כאשר היא כבר קיבלת את החלטת בית הדין. זאת למרות שבית הדין דן שוב וכנראה לא יהיה שינוי בהחלטה לו. ומסתמן כי גם בדיון המחוזי כבר לא התערבו, ולכן החלטות ועדת הבחירות יהוו משקל נוסף.

 

 

 

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מרידור החדש

אריק זיו ויזר

מיהו "סבן אותי" – יומן פוליטי – מאת:אריק זיו

אריק זיו ויזר

דגן חזר לפורום החווה

אריק זיו ויזר

ליברמן הוא לא אלשיך

אריק זיו ויזר

עו"ד סוזי ארניה, מועמדת מובילה בנשים.

אריק זיו ויזר

מיקי לוי לקח ללב, דרעי לקח מהקופה הציבורית

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן