23.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
ממשלה

מרידור אמר או לא אמר?!

העיתונות החרדית סוערת בימים האחרונים בעקבות דברי השר דן מרידור השאלה האם הוא בכלל אמר את הדברים המיוחסים לו

אמר או לא אמר זאת השאלה. העיתונות החרדית רועשת בימים האחרונים על דברים המיוחסים לסגן ראש הממשלה השר דן מרידור. מרידור על פי דיווחי האתרים דיבר  בכנס הכלכלי-חברי של התמ”ת נגד הילודה הגוברת בישראל.
בכנס  תקף מרידור את התמיכה של המדינה בילודה. “אחת הדרכים להתמודד עם הפערים החברתיים צריכה להיות טיפול בנושא הילודה”, צוטט מרידור באתר ynet.
“הגענו לרמות ילודה מטורפות, בעיקר בקרב הערבים והחרדים. יש שכבות שלמות באוכלוסיה, ודווקא שכבות שבהן לא כולם עובדים, שבהן מולידים המון ילדים בעידוד המדינה. המדינה צריכה לעודד שינוי בתחום הזה ולתת לאנשים תמריצים לשינוי”.
 
אולם אמש בתוכנית של מרדכי לביא ברדיו קול חי הסתייג מרידור מהדברים  “לא סביר שמילים כאלה יצאו מפי. אין לי ידיעה לומר מה המילים המדויקות. המילים האלה יוצרות דימוי שאינו שלי. אני אדם אחר לחלוטין”.
מרידור התייחס גם לשילוב החרדים בשוק העבודה. “יש בשנים האחרונות שינוי די משמעותי גם בחברה החרדית, שמבינים שצריכים לצאת לעבודה. זו תופעה ברוכה שאני מקווה שהיא תתפתח”.
על הילודה במגזר החרדי אמר מרידור : “העם היהודי איבד כל-כך רבים מבניו, שילודה בעם היהודי הוא אינטרס יהודי ממדרגה ראשונה.
“אם הילד הוא חרדי או חילוני, אין שום הבדל. ילדים זו שמחה, וילדים זה תכלית החיים. נוצר אומנם מצב שנתניהו תיקן לפני כמה שנים, בנושא של קצבאות הילדים.
“אני מאחל לכולנו שגם יהיו ילדים, וגם נצא לעבוד ונתפרנס”.

ראשית מדאיג אותי שהשר ” אין לי ידיעה מה המילים המדויקות ” הרי איש כזה העוסק בנושאים חשובים ועלומים למען מדינת ישראל מאבד פרטים וזכרונו לוקה בחסר. שנית אני קורא ושומע את דברי השר המלומד ואני לא מבין הרי עו”ד גדול הוא כב’ השר אולי כדאי שבאם הדברים לא נאמרו ע”י וברור כי הם גורמים לו נזק לא קטן יתכבד השר הנכבד ויגיש תביעת דיבה לכל הפחות יוציא הבהרה מסודרת. הרי עד שרדיו קול חי לא ביקש את תגובת  השר מרידור הוא לא חשב להביר את דבריו. אין ספק כי פליטות פה מהסוג הזה גורמת לנזק גדול לתנועת הליכוד שמרידור הוא חלק ממנה ראוי לציין כי לא מעט חרדים הם תומכי ומתפקדי ליכוד ואף חברי מרכז היה ראוי כי מרידור ישקול את דבריו ויאמץ את עצת חכמי ישראל “חכמים היזהרו בדבריכם”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

יום הולדת לשר מיקי איתן – ליכודניק מאחל מזל טוב

אלי חזן

שר החינוך העביר שיעור על ז’בוטינסקי במעלה אדומים

אריק זיו ויזר

אדלשטיין בלוויות הנרצחים הבוקר : “וְגַם נֵצַח יִשְׂרָאֵל, לֹא יְשַׁקֵּר וְלֹא יִנָּחֵם”

אלי חזן

שר החינוך מציג : יותר למורים יותר ולתלמידים

אריק זיו ויזר

דא צחי הנגבי

אריק זיו ויזר

שר החינוך מקבל את ארבעת המינים בלשכתו

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן