11.1 C
תל אביב
19 במרץ 2024
ליכודניק
יומן פוליטי

מקרתיזים כן או לא

אבו מאזן לא פרטנר, השמאל והמקרתיזים, חרדים ברשת, המנהרות והפתרון, הנשיא שלי.

יחי הנשיא החדש

נשיא נבחר למדינת ישראל טומן בחובו משמעויות רבות אך בעת הנוכחית המשמעות שהדמוקרטיה הישראלית מנצחת את הטרור של החמאס. די בצדק צומצם הטקס לבחירת הנשיא למספר אירועים קטן ולא מלא ברהב ואכן כן, ראובן (רובי) ריבלין, ישראלי בן ישראלים, יהודי בן של יהודים וירושלמי בן של ירושלמים סגר מעגל והושבע לנשיאות. אין ספק כי היה מדובר ביום מרגש.
מה שצרם לי הוא שאותם חברי הכנסת הערבים הם לא באו. אבל זה בסדר, הסתדרנו בלעדיהם.


מלחמה צודקת, מלחמת אין ברירה

 

זאת המלחמה הכי צודקת והיא יצרה מראה לציבור הישראלי. פתאום יצאו ונבטו הזרעים ששתלה הקרן החדשה בתוך החברה הישראלית.
בכסף הממומן על ידי מדינות בעולם מנצחת הקרן החדשה על תזמורת גדולה של עמותות וארגונים שנועדו לטרפד את פעילות מדינת ישראל. וכך, בעוד חיילנו נלחמים כנגד החמאס שקידש את המוות ואנחנו קידשנו את החיים. עמותות כמו בצלם ועדאללה, ורבות אחרות, הן אלו שיוצאות ודואגות להאשים את חיילי צה"ל בטבח. חלק מהעמותות שקשורות לקרן החדשה דאגו לחרמות על מדינת ישראל ומוצרים מיהודה ושומרון.

ולצד אלו יש את גילה אלמגור באה ואומרת שהיא מתביישת בנו. לצידה אורלי וינרמן ואורנה בנאי, אשר בינתיים חזרה בה מהאמירה שלה. העם בישראל הגיב בחומרה או אז באו מגיני השמאל ההזוי וטוענים שמדובר במקרתיזם.
אז להחרים את ישראל זה בסדר ולהחרים את אורנה בנאי אורלי וינרמן וגילה אלמגור זה מקרתיזם?
עכשיו נראה איך הם ירדפו את המח"ט של גולני שנפצע וחזר פצוע לפקד על לוחמיו. אנחנו נראה כיצד הארגונים כמו עדאללה ובצלם מובילים את הרדיפה כנגד מפקדי צה"ל. אז העם בישראל קם על רגליו ומגן בצורה דמוקרטית כנגד אלו המוציאים דיבת הארץ. 
כך, אחרי ההתנהלות של עיתון ה"ארץ" מבטלים מנוי מהעיתון שהפך להיות שופר של החמאס.
אז אם זה מקרתיזים אני מברך עליו. עם ישראל ימשיך להוקיע את מי שמדרבן את החמאס שמקדש את המוות. כן אני מברך ומוקיר את ראש העיר לוד שמאמין בדו קיום בעיר אל לא מצמץ פעמיים כאשר עובדת בכירה בעירייה קראה קריאות שמחה על נפילת 13 חיילי צה"ל.
לכל הארגונים של הקרן החדשה אפשר לומר שכמו שאנחנו מקדשים את הדמוקרטיה והזכות של המיעוט להביע את דעתו כך אנחנו נגן על הרוב שנרדף ע"י מיעוט קטן שמגובה בעמותות מופרכות. כן, נחרים את מי שרודף אותנו וזה לא מקרתיזם .


 

החרדים והוואטסאפ
מיד עם חטיפת הילדים החל טירוף של מידע שרץ ברשתות החברתיות ובמיוחד בוואטסאפ. כל זה החל בידיעה שהחטופים שוחררו. גם כותב שורות אלה שמח והפיץ הלאה ואז הבנתי שהודעות הן נזק ציבורי ויבטחוני.
וכך, התגלגלנו לתוך המבצע כאשר יש גורמים שמלבים את השמועות והידיעות בתוך הרשת. כך פתאום מעלים היכן נמצאות מערכות כיפה ברזל.
וכך, כאשר יש לנו נפגעים יוצאות לרשת הוואטסאפ ידיעות מופרכות וגם שמות של מתים שבסופו של יום מתברר כי הם חיים. ביום שנהרגו 13 לוחמים הועלו תמונות של הכנת ארונות מתים.
וכך מתברר כי היה יום שבו נעצר זרם הידיעות הבלתי אחריות זה היה יום שבו ציבור חרדי לא פעיל ברשת.
אז מה היה לנו : אלו שלא הולכים לצבא הם אלו שבאים וגורמים לנו נזק של בטחון שדה ונזק מורלי?
הם הגורמים ההרסניים.  גם השמועות אותן הם מריצים ברשת.
איני מבין ממה הם נהנים אך צריך לקחת את אלו שמעבירים הודעות לפני שדובר צה"ל מאשר אותם  ולהעמיד את אותם מפיצים לדין. ואם אין חוק אז לחוקק חוק שכזה. אין מחילה למי שעושה מעשי נבלה כאלה.


בן כספית

 

השבוע נקט בן בעמדה של מי שמתקן את דרכו כאשר התנצל בטור על ההתנהלות שלו.
אולי הגיע הזמן שבן כספית ושאר מובילי דעת קהל יחשבו בשנית. הם רדפו את נתניהו שלא בצדק.
במשך שנים הם הסבירו לנו כי אסור להיכנס לעזה. "יישפך דם" היית הטענה הראשית.  בכל פעם שגורם דיבר על הצורך להלחם בחמאס עד חורמה לעגו לו וזה עוד כשהחמאס עוד היה קטן יותר ולא מאומן כמו שהוא היום.
כאשר נתניהו התריע על זה ששדה התעופה עלול להסגר עקב שיגור טילים אותם מובילי דעת קהל לעגו לו והציגו את נתניהו כהזוי.
ערב המבצע הזה יצאו מובילי דעת הקהל והסבירו לנו כי נתניהו לא יכול לצאת למבצע כי הוא לא יקבל מטריה בינלאומית כי אין שיחות שלום. הדבר בלט כאשר נרצח הנער הערבי משועפט ע"י יהודים מתועבים שלדעתי צריך גם להרוס את הבתים שלהם מעבר למאסר עולם.
ואז הסבירו לנו שלא נוכל לצאת למבצע כי נתניהו לא יקבל גיבוי בעולם.
ונתניהו שמנהל את המערכה הזאת בשיקול דעת הפך את המצב והצליח לתת לצה"ל את מרווח הזמן כדי לחשוף את המנהרות ולפוצץ אותן.
מעבר לכך : ככל שהחמאס יקשה על תהליך המשא ומתן ימשיך צה"ל ויפגע בו שלב אחר שלב.
מה שהפתיע את מובילי דעת הקהל הוא שהנשיא סיסי רואה באיום של החמאס כאיום אזורי. צריך להבין שאין הבדל בין דעאש, החמאס ואלקעידה. אלו כולם אירגונים שהחרב היא דרכם וחיסולי היריבים  – הכופרים זה יעודם.
כך, כאשר הם נלחמים בסוריה ועירק הם טובחים בבני עמם. פורסם כי ביממה נרצחו 1700 איש, אישה וילדים. כן, אלו כוחות שהורו במוסול אשר בעירק על מילת נשים.  מילת ילדות.
באותו שבוע נהרגו בכל עזה 60 איש. חצי מהם היו לוחמים והחצי השני השכפ"ץ של החמאס.
כן, זהו החמאס שאותם מובילי דעת קהל מחאו להם כפיים כאשר הוקמה ממשלת הרצח עם אבו מאזן.
לכן, בן כספית, אמנון אברמוביץ', עיתון הארץ ,עיתון מעריב החדש והטוב וידיעות אחרונות : מספיק. לא הכל התחשבנות וניסיון איך להפיל ראש ממשלה.
יש פה מדינה שנלחמת מלחמת מגן מאז קיומה. ראש הממשלה מתנהל למופת באחריות שלב אחר שלב.
יש בו שיקול דעת והוא הצליח לקבל גיבוי למאבק הצודק שלנו.
כן יש בעיות. כן יש שאלות שנשאל ב – 9 אחרי הלחימה. כן אנחנו מנצחים .


פתרון המנהרות

 

הפרסום של סכנת המנהרות ברמה האסטרטגית הגיע  יצאו הרוצחים מהמנהרה בעוטף עזה. אמנם הם לא הצליחו לבצע הרג בלי הגבלה אך משהו השתנה בנו.

כאן הציבור, העם והנהגה הפנימו את גודל הסכנה ולכן אין הפסקת אש ללא הכחדת המנהרות הקיימות. הפסקת אש ללא פיצוץ כל המנהרות לא באה בחשבוןץ אך מיד עם פרסום עוצמת המנהרות יצאו כל מיני יזמים והוגי רעיונות שיש להם פתרון :  מפקד מפא"ת אמר כי הייתה התיחסות לבעיית המנהרות ולהערכתו הפתרון ימצא בערך תוך שנה כאשר הוא יהיה פתרון כולל.

אני בטוח שהפתרון נמצא בדרך, ולכן צריך עוד אורך רוח בנושא.


פרטנר

אבו מאזן לא פרטנר. אבו מאזן הוא הבעיה האמיתית. בלעדיו לא היה החמאס מתחזק. זהו אבו מאזן שבזמן שאנחנו נאבקים מול הצורר החמאסי, מאשים אותנו ומנסה לפגוע אותנו במועצת זכויות האזרח. זהו אבו מאזן שזוכר כיצד אנשיו נרצחו ע"י אנשי החמאס כאשר הם השתלטו על רצועת עזה לאחר ההתנתקות.

אבו מאזן יודע כי החמאס הוא הבסיס להרג ברצועת עזה, אך הוא עדין משחק את המשחק : מצד אחד שמח שצה"ל הורג בחמאס ומצד שני הוא מוקיע את ישראל. צריך להבין שאבו מאזן הוא לא סיסי. סיסי נשיא מצרים מבין את הסכנה של החמאס והאחים המוסלמים, אך הוא הגיע להכרה כי החמאס הוא בעיה, אבו מאזן אינו רוצה להלחם בחמאס.

לכן אבו מאזן אינו פרטנר לשלום, ולא פרטנר לכלום, כל זמן שחבורת טוניס תהיה בשלטון העם הפלסטיני לא יהיה פתרון. מאז שמדינת ישראל הלכה להסכם אוסלו התברר כי ישראל ויתרה וויתרה, אך תמיד יוצאי טוניס דאגו לטרפד כל הסכם, הם אינם מוכנים להכיר בקיומה של מדינה יהודית.

לכן ולצערנו אבו מאזן הוא לא פרטנר.

יש מזרח תיכון חדש, וצריך להתמודד איתו.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

שטייניץ תתעורר אנחנו מפלגה חברתית

אריק זיו ויזר

הדחלילים ועמידרור בלשכת נתניהו

אריק זיו ויזר

ירושלים מחכה לפרידמן

אריק זיו ויזר

הם מפחדים !

אריק זיו ויזר

רקמה חדשה בליכוד

אריק זיו ויזר

נתניהו במלכודת תאצ'ר

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן