18.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

מקבלים שלטון ויאללה פוגעים בחלשים/מאת:איציק דדוש

כמה מילים ליובל שטייניץ שר האוצר ב 2006 הלכנו לבחירות וקיבלנו 12 מנדטים מ- 281996 מצביעים (יותר מ- 100.000 מתפקדים היו לליכוד) כאשר קדימה קיבלה 29 מנדטים מ- 690901 מצביעים. ואת זה הרגשנו על בשרנו ביום הבחירות כשהשר סילבן שלום שכיהן כשר החוץ הגיע לאור יהודה וקיבל מטח של צעקות וגידופים מאזרחים שלטענתם הליכוד ונתניהו הרסו אותם כלכלית.
וזאת הייתה המגמה של האזרחים בכל הארץ להוריד את הליכוד מהשלטון. שרה רעייתו של ראש התנועה נתניהו אמרה לי ולעוד חברים בימים הראשונים שנתניהו כיהן כשר אוצר, ששרון נתן לו את תפקיד שר האוצר כדי להפיל אותו.
זה נכון שכל שר רוצה להתבלט וזה מבורך כאשר מטיבים עם האזרחים! ועל מה אתה רוצה להתבלט? על ידי פגיעה בחלשים?! (פעם בניצולי שואה ועכשיו במע"מ על ירקות ואחר רק אלוהים יודע כמה אתה רוצה לפגוע בחלשים) בדיוק כמו נתניהו שחשב שהוא עוזר לחלשים ומציל את המדינה והסוף ידוע נוקאווט 12 מנדטים מ- 281996 מצביעים.

ועוד משהו שכולנו יודעים, השרים יודעים שהחלשים לא בוחרים בהם רק המתפקדים והם חושבים שהם יכולים לדפוק את החלשים חופשי כי החלשים לא יכולים לבחור במסגרת הפריימריס. נכון! אין להם כסף להתפקד לליכוד כל שני וחמישי הם מחליפים חשבון בנק כך שגם אם הם ירצו להתפקד כדי לפגוע בך ולהביא מצב שלא תבחר לא ברשימה הראשונה השנייה והשלישית הם לא יכולים. אבל אותם חלשים יודעים להביא את קולם בכל שכונה רחוב ועיר וזה מה שקרה בבחירות 2006 לא המתנחלים שנזרקו מבתיהם ולא אלו שהנושא המדיני חשוב להם הורידו אותנו, אלה הרעבים ללחם.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

תרבחו ותסעדו חברי עוטף גליל אצל אבי קורקוס בנהרייה

אריק זיו ויזר

האם מרכז הליכוד יתנגד לנתניהו

אריק זיו ויזר

שטייניץ: יתכן שההקפאה תופשר עוד לפני תום 10 חדשים/מאת: דודו חיים

אריק זיו ויזר

מה עם שריון לליכודניקים בליכוד??? /מאת:משה איפרגן

אריק זיו ויזר

המנצחים בבחירות המקדימות

אריק זיו ויזר

דנון בהרמת כוסית לראש השנה: הליכוד העולמי ימשיך במאבק גם בשנה הבאה! / מאת: זאב בן-יוסף

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן