40.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
הכנסת

מפעל קודש אמיתי

כתב לכודניק מביא בפניכם רשמים מקייטנה שהיא נקודת אור לילדים הסובלים מהמחלה הנוראה

יו”ר הכנסת ח”כ רובי ריבלין ביקר בקייטנה הייחודית לילדיים חולי סרטן הפועלת במתנ”ס אבן יהודה. קייטנת  “סאנרייז” בה משתתפים ילדים חולי סרטן, בני 5-16, פועלת במתחם המתנ”ס רחב הידיים של אבן יהודה. ח”כ ריבלין התרשם מהפעילות המגוונת והתוססת ומהרמה הגבוהה של המדריכים- כולם סטודנטים לתואר ראשון ושני, בעלי נסיון בהדרכת קייטנות, חלקם בוגרי אגף השליחים של הסוכנות. הקייטנה מאפשרת לילדים שלל פעילויות ברמות שונות, החל באירובי ומשחקי כדור וכלה ביצירה, משחק ובריכה, וזאת ללא תשלום.
 
“יש כאן מפעל קודש אמיתי, שמעניק מתנה אדירה לילדים ולבני המשפחות”, אמר ריבלין. “האווירה כאן יוצאת מהכלל, וחשוב למצוא דרך להוסיף ולהעניק לילדים ולמשפחות גם ביתר ימות השנה, כי רק מי שנמצא כאן מבין עד כמה חיוני ומעצים הוא היחס האישי והכיף שהמקום הזה מאפשר להם”.
 
יו”ר הכנסת שוחח עם החניכים ועם המדריכים. הוא פגש מדריכים מכל רחבי הארץ, ובהם מדריכה שעומדת לעלות לארץ מאטלנטה; וכן חניכים מהאזור כולו, מנתניה ומקדימה ניצן, אחת המדריכות, אמרה לריבלין: ” זו כנראה העבודה המאתגרת ביותר שאוכל למצוא אי פעם בחיי”, והמדריך שי הוסיף: “זו תחושת שליחות ענקית. רק אחרי שש שעות עם הילדים מדי יום אתה מבין עד כמה הם זקוקים לזה, בעיקר כשילד נפרד ממך בסוף היום ושואל למה לא אוכל להמשיך איתו הביתה. כל כך מגיע להם להיות ילדים”.
 
את הביקור ליווה דדי פז, מנהל “סאנרייז” ישראל. קייטנת “סאנרייז” פתוחה לחניכים ללא עלות. העמותה פועלת בשיתוף החברה למתנ”סים ונתמכת בעיקר ע”י הפדרציה היהודית של ניו-יורק וה- JCC בלונג איילנד בניהולו של ארני פרמינגר, שנטל חלק בביקור היו”ר היום.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

יו”ר הכנסת בביקור ניחומים בבית משפחת באומל: זרועות הביטחון עושים הכל לאתר את זכריה

אריק זיו ויזר

כבר לא אח

אלי חזן

שר החוץ האיטלקי ליו”ר הכנסת: נסייע לישראל במאבקה נגד דו”ח גולדסטון

אריק זיו ויזר

יעלון ודנון מביעים תרעומת על דברי אשטון

אלי חזן

נבחרי הליכוד מבקשים פיתרון יצירתי למשבר עם קדימה

אלי חזן

יו”ר הכנסת יארח את חברי הכנסת הערבים לסעודת “איפטאר” לשבירת צום הרמדאן

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן