11.1 C
תל אביב
19 במרץ 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

מפגש ראשי סניפים בטירת כרמל

מפגש פנימי  של ראשי סניפים וחברי מרכז ליכוד נערך בביתו של המועמד ליו"ר הנהלת הסניף פרי כהן בטירת כרמל.פרי אירח בצוותא עם חבר מועצת העיר טירת כרמל ומועמד הליכוד לראשות העיר דורון גרינברג וחבר מרכז הליכוד עו"ד אסף אלעזר. המפגש היווה הפגנת כוח של למעלה מ-10 ראשי סניפים טריים ומועמדים לראשות הסניפים בוועידת הליכוד. כזכור, הישגי חברי המטה המאוחד של סניפי הצפון  בוועידת הליכוד בינואר עלו על כל הציפיות והמטה הפך לכוח המאוחד החזק בצפון.

החברים חגגו את ניצחונם של חבר מועצת העיר קרית ים עו"ד אלון סיסו וניצחונו של יוסי כהן בסניף הליכוד יקנעם. שניהם מעתה יו"ר הנהלה בסניפים.עו"ד סיסו הוא מועמד המטה למשבצת מחוז חיפה בכנסת. הפגנת כוח גדולה מנהריה כשאבי קורקוס,מראשי המטה ומועמד ליו"ר סניף הליכוד נהריה הגיע בלוית עו"ד רועי עזרא, יו"ר אגודת הסטודנטים במרכז למשפט ולעסקים רמת גן.בסניף הגדול בצפון,חיפה, יתמודד ויטלי חייקין על משבצת יו"ר מועצת הסניף לאחר שבוועידה בינואר הצליחה קבוצתו לחולל את אחד המהפכים הגדולים בצפון.כמו כן התארחו חברי קבוצת "אופק חיפה" אלי בן דיין,משה ג'מוס והמועמדת לכנסת על משבצת העולים יוליאנה אליעזר אשר תקבל את תמיכת המטה. רותם אוחנה יתמודד לתפקיד יו"ר מועצת הסניף בעכו לאחר ניצחון מוחץ(90%) של מחנהו בסניף. פסח זינגר,האיש החזק בכרמיאל, שביצע מהפך בסניף הליכוד כרמיאל. חיזוק גדול מקבל המטה מעו"ד רועי שחם,כוח עולה בסניף הליכוד חיפה והאיש שמרכז את הפעילות הסטודנטיאלית בצפון. מרמת הגולן הגיע חבר מרכז הליכוד ניסים ואטורי שפועל רבות לחיזוק המפלגה בצפון הרחוק.

המטה אירח את חבר מועצת העיר מעלות ומועמד ליו"ר הנהלת הסניף ליאור לסרי.כמו כן ליאור יתמודד על משבצת גליל ועמקים בפריימריס הקרוב.המספר המיועד לרשימת הליכוד למשבצת זו נמצא בתחילת העשירה השלישית. במפגש נדונה אפשרות של שיתוף פעולה בין המטה לבין פורום גליל ועמקים בראשותו של לסרי.

פרי כהן ואבי קורקוס הגיבו :

שנה וחצי של פעילות סיזיפית מתחילות לתת את פירותיהן.המטה שוטף את מחוז חיפה ומחוז גליל עמקים בליכוד ובעל אחיזה במרבית הסניפים בצפון.מעתה יש מציאות חדשה בשטח ובכירי המפלגה יצטרכו לעבוד קשה על מנת לקבל את תמיכת המטה. אנו מתחייבים לנתב את הכוח והעוצמה שצברנו לטובת תושבי הפריפריה.השלטון המרכזי צריך לעשות מהפך מחשבתי בבואו לטפל בנושאים הבוערים בצפון ואנו נתמרן את הפעילות לכיוון הזה " .

שבת שלום

המטה המאוחד-סניפי הליכוד בצפון

-5300 מתפקדים-

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הקופה הקטנה של שלום שלמה/מאת:אריק זיו

אריק זיו ויזר

בנתיב של בגין ושמיר/מאת:יוסי אחימאיר

אריק זיו ויזר

חגיגות הסהרנה שהתקימו היום בהשתתפות השר סילבן שלום, השר יוסי פלד,ראש עירית ירושלים, בעלי בית"ר גומא אגיאר ונכבדים נוספים

אריק זיו ויזר

הפגנת התמיכה בחיילי צהל – אמש בתל אביב

אריק זיו ויזר

הכי עוזי שיש… / מאת: יואל כהן

אריק זיו ויזר

מכתבם של נאמני א"י לנתניהו ושריו

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן