29.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

מפגש נוסף של פורום גליל גולן

התקיים מפגש נוסף בהשתתפות ח”כ ציון פיניאן  של פורום גליל גולן שעיקרו קידום נושאים מהותיים למען הגליל והגולן.

פורום גליל גולן,הוקם כזכור לפני כשנתיים על מנת לקדם נושאיים חשובים בגליל ובגולן התכנס בשבוע האחרון. הפורום הזמין  את ח”כ ציון פיניאן והשתתפו  כלל חברי הפורם חברי מרכז חברי סניף מהגליל העמקים והגולן.

ח”כ ציון פיניאן, נציג הצפון בכנסת זומן לפגישה על ידי יו”ר הפורום חבר מועצת עיריית צפת שוקי אוחנה וראש עיריית קריית שמונה  לשעבר סמי מלול.

חבר הכנסת פיניאן, הציג בפני הפורום על פעילותו הפרלמנטארית  הכוללת חברות בשבע וועדות הכנסת. עיקר פעילותו מתרכזת בתפקיד-מרכז הקואליציה בועדת הכספיים, ח”כ פיניאן ציין את פעילותו הרבה למען הראשיות המקומיות בנושאים רבים ובכללם נושאי קרקעות וסיוע לאוכלוסיות חלשות.

ח”כ פיניאן סיפר על הסיוע לנפגעי השריפה בכרמל כחלק מעבודת וועדות הכנסת וסיוע בנושאים רבים בתחומי הפריפריה.

יו”ר הפורום וחבר מועצת עיריית צפת שוקי אוחנה, התייחס בכנס לנושא העלאת מחירי המים וביקש מחבר הכנסת פיניאן לטפל בהורדת מחיר המע”מ על המים, כפי שהיה בתקופה שהתאגידים היו תחת פיקוחם של הראשיות המקומיות.כמו כן ציין חבר המועצה אוחנה את נושא קידום הטבות מס ליישוביים אשר אינם זוכים להטבה זו. 

אוחנה טען כי יש לתת גיבוי לראש הממשלה בנימין נתניהו בשעה שבה מופעלים עליו לחצים מגורמים רבים ובכללם ממשל ארצות הברית להקפאת תהליך הבניה בירושלים והדרישה לועדת חקירה בנושא השריפה בכרמל. הנוכחים ציינו את תיפקדו הראוי להערכה  של ראש הממשלה באסון הכרמל וחיזקו את תפקודו ואת יכולת המנהיגות יוצאת דופן. טיפולו האישי בנושאי השריפה אלו שסייעו לפיתרון המשבר.

המפגש התקיים באווירה מכובדת ונעימה. השתתפו במפגש כשישים חבריים מרכזיים מהיישוביים קריית שמונה ,חצור, רמת-הגולן,מעלות,צפת,טבריה,כרמיאל וממועצות מהמגזר.

הפורום מתכנס דחופות וזוכה לתמיכה רבה וסיוע מצד חברי הכנסת מסיעת הליכוד המגיעים למפגשים החשובים לחיזוק הגליל, הגולן והפריפריה.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הדרך לשחרורו של החייל גלעד שליט

אריק זיו ויזר

כהן: “השר כץ פעל באופן מעורר תמיכה ואמפתיה”

אלי חזן

קבורת חמור למורשת תמיר – האיום לא הוסר

אריק זיו ויזר

מן היסוד מאת ד”ר מלי נפחא

אריק זיו ויזר

פעילים מכל הארץ מתארגנים למען מיכי רצון.

אריק זיו ויזר

הפורום הלאומי בליכוד/ בגדי המלך החדשים

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן