20.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

מפגש חברים בכנסת – כך מחזקים את השטח

מפגש חברים נדיר ומיוחד נערך היום (יום שני 10.1.11) בכנסת לחיזוק הקשר בין הבוחר לנבחר. המפגש נערך ביוזמת יואב דבוש, עמי חכמון, נפתלי נאור, ואליד נסראלדין, יעקב ברנס, סנדרה רג’ואן, ליאור אבבה ופרי כהן. במפגש נכחו  כ- 70 פעילים בולטים מכל הארץ.

מטרת המפגש הייתה להפגיש את הבוחרים עם הנבחרים, לשמוע על עבודתם בכנסת ובמשרדי הממשלה למען הציבור ולבטא את דעת השטח בענייני השעה.

 

במפגש דיברו השר מיכאל איתן וסגני השרים איוב קרא וגילה גמליאל, חברי הכנסת דני דנון, אופיר אקוניס וכרמל שאמה הכהן.

הנבחרים סיפרו על סדר יומם בכנסת, על אופי עבודתם, על אירועים אקטואליים (כגון: פרשת גלנט והערעור לבג”ץ, הוויכוח סביב נושא הגז, תדמית ישראל בעולם, תדמית הממשלה בארץ, חשיבות השמירה על אחדות ירושלים, שכר לימוד באוניברסיטאות, תעסוקה, דיור לזוגות צעירים, חיזוק הקהילה האתיופית, היטל אגרת הטלוויזיה, נושא העלאת מיסים שונים ונושאים שונים הנידונים בוועדות הכנסת).

 

 

מסקנת הנוכחים שהועלתה לסיכום המפגש הייתה כי יש צורך לקיים מפגשים נוספים מסוג זה באופן סדיר, על מנת לחבר בין הנבחרים לציבור הבוחרים בשטח, להעביר מידע אמיתי ללא תיווך מתוך קשר אישי ורצוף בין הבוחר לנבחר.

 

אנו קוראים לכלל חברי הליכוד ליטול חלק במפגשים הבאים.

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ח”כ החדשים חגגו בבושאייף

אריק זיו ויזר

כתובת מייל חדשה למערכת : ליכודניק בגרסתו החדשה

אלי חזן

ריבלין: אם נתעלם מרצח העם הארמני

אריק זיו ויזר

יום הולדת לאבי דיכטר

אליעד ברינה צילום חגית אלמגור

ישראל תגן על הדרוזים ברמת הגולן

אריק זיו ויזר

יום המינויים בליכוד

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן