40.1 C
תל אביב
24 באפריל 2024
ליכודניק
רשויות מקומיות

מפגן כוח נוסף למרציאנו

מאות בפתיחת המטה של יורם מרציאנו בשכונת גני אביב בלוד

 

 

מאות מתושבי שכונת גני אביב בלוד, צעירם ומבוגרים, עולים וותיקים, פקדו היום את המטה של יורם מרציאנו באירוע ההשקה בפתיחת המטה בשכונה.

 

קמפיין הבחירות לראשות העיר בלוד תופס תאוצה. היום הגיעו מאות מתושבי העיר לאירוע השקת מטה הבחירות של יורם מרציאנו בשכונת גני אביב. דומה כי מרציאנו מצליח לעשות לפחות דבר אחד שמתחריו האחרים לא מסוגלים : הוא מצליח להשיג תמיכה של כלל הכוחות הפוליטיים בעיר. כך ניתן היה לראות בכנס אנשי ליכוד אך גם אנשי ישראל ביתנו ויש עתיד. בלטו בקהל עולים מרוסיה, מובילי דעת קהל ואנשי מפתח אחרים תושבי השכונה.

 

מרציאנו מראה מגמה. נכון לעכשיו הוא היחיד שרותם מאות לכנסים שהוא עושה.  הוא עשה זאת כבר בפתיחת המטה הראשי שלו ברחוב בגרטבול בעיר לפני מספר שבועות, בפתיחת מטה הבחירות שלו ערב פסח כאשר יותר מאלף איש פוקדים אותווהוא עשה זאת  בכנס עצרת חג השבועות אליו הגיעו מאות למתנ”ס דנוור בעיר.

 

מרציאנו הוא גם הראשון שהצליח להגיע לכל בית בעיר לוד כאשר לפני חג השבועות הגיעו עלוני מידע שנשלחו מטעמו והציגו את המצע שלו ואת הנבחרת שהתאגדה סביבו.

 

אלון תושב העיר אמר : “בזמן שמועמדים אחרים מתעסקים בדברים שוליים מרציאנו עוסק בדברים הגדולים. הוא היתווה דרך וצריך לוודא שהיא תיושם. לשם כך צריך לרתום את כולם ולבחור בו”.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

שמוליק סלבין ואברהם בורג תומכים בחלוקת ירושלים

אריק זיו ויזר

“הב לנו שלוחה”

אלי חזן

ב – 22.10 מצביעים ניר ברקת – מצביעים עבור התקווה

אלי חזן

גפסו בשביל הלגיטימי

אלי חזן

סניף חדש לליכוד ברעננה

אריק זיו ויזר

להצביע חכם – לקראת בחירות נובמבר 2008

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן