19.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
בארץ

מפגן כוח למגזר הדתי לאומי בבית שמש

לאור אירועי הקיץ האחרונים בעיר בית שמש והמאבק בין הקנאים-החרדים לקהילות הדתיות לאומיות והמסוריות של העיר, ששיאו היה כזכור “היריקה” על התלמידה הדתייה, נעמה מרגילוס. נערך השבוע ברמת בית שמש, חנוכת אבן פינה לבניית הישיבה התיכונית והאולפנה, המקומית.

 

 

לאירוע המרגש הגיעו מאות מתלמידי ותלמידות בתי הספר הממ”ד בעיר והוריהם וכן הנהגת העיר שכללה את ראש העיר משה אבוטובל, רבני העיר, הרב דוד אברהם ספקטור, והרב אליעזר שנקולובסקי. מנהיגי הציבור הציוני –  דתי בעיר בתי שמש, חברי המועצה, ג’קי אדרי ושלום לרנר, הצוות הניהולי של רשת ‘אהבת ישראל’ הפעילה את הישיבה התיכונית והאולפנה, ראש הישיבה הרב מרדכי פייג, ראש האולפנה, ורדית כהנא, הצוות החינוכי, דוד עסיס, מוטי גולדשטיין, , פזי רשי, חיים בן-מרגי, העיתונאים המקומיים, משה שפיבק, ויעקב לדרמן ופעילי ציבור נוספים.

 

שר החינוך גדעון סער שמשרדו משקיע כספים רבים בחיזוק החינוך בעיר בית שמש  בכלל, ובישיבה התיכונית החדשה והאולפנה בפרט, הגיע במיוחד לאירוע החגיגי כדי לתמוך ולחזק את תושבי העיר.

בנאומו אמר שר החינוך “אני מאמין בדרך של “אהבת ישראל”, אהבת ישראל, זה הדבר שעם ישראל צריך. בגלויות הייתה ערבות הדדית וכאן בארץ רואים דברים שקשה לקבל, אני מאמין שלכל החלקים יש את הזווית הייחודיות שלו וצריך לדעת איך לדבר. הדרך לכבד אחד את השני צריך להיות מבוסס על אהבת עם ישראל וארץ ישראל. וזו הסיבה שכשר חינוך אני מחזק את החינוך לאהבת הארץ ולכן החלטתי על הבאת תלמידים לחברון. אני ממשיך לעקוב באופן אישי, אחר הפרויקט ארץ-האבות”.

 

הישיבה התיכונית והאולפנה נמצאת כבר בשלבי בנייה והקמפוס המשותף ישמש את תלמידיה הדתיים לאומים של העיר בית שמש, שצמחה מאוד בשנים האחרונות. התלמידים מפוזרים כיום בין תיכונים שונים בעיר ומחוצה לו.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

השר קרא: “להקים במקום ישוב לזכרו של איהאב חטיב”

אריק זיו ויזר

לוד בעדיפות לאומית. האמנם לאחר כל השנים?

אריק זיו ויזר

דן הראל מצא דריפוס חדש

אריק זיו ויזר

האזכרה למנחם בגין

דודו חיים

הנמל הזמני פלטפורמה להגירה מעזה

אריק זיו ויזר

קפיצת מדרגה ענקית לשלום !

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן