26.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
נרי אבנרי

מעשה בעכבר פוליטי / כתב: נרי אבנרי

הנחתי את היסודות לשלום עם המדינות הערביות המתונות… זה שאולמרט אמר עליי שהייתי “קריקטורה של שר חוץ”, אויש, גם את זה שכחתי. אוקיי- הצטלמתי עם שרון סטון. עכשיו ניראה אתכם משכנעים את הנמר להתמודד מולי.

מעשה בעכבר פוליטי מיוחד בשם “נחתום”. בשונה מאחיו העכברים, לנחתום היה זיכרון נדיר, ואידיאולוגיה גמישה. העכבר נחתום, החליט לשדרג את המוניטין שלו בבית, והזמין לדו-קרב, את …הנמר. הנמר שמע ולא הגיב. ההתעלמות של הנמר מ”נחתום”, עודדה אותו ללחוץ, והוא הגביר את תדירות הראיונות איתו, בהם טען לכתר.

 

כל צרכני התקשורת, שמעו את נחתום מעיד על עיסתו, ומדבר בארסיות על הנמר: “הוא מפחד מבחירות, טוב לו באופוזיציה, בגללו נטשו את המחנה מיליון מצביעים, לא אוהבים אותו, אותי כן, יהיה לי יותר קל ממנו להרכיב קואליציה, הוא עונש קשה, והגיע הזמן להפטר ממנו, ולברך: ברוך שפטרנו מעונשו של זה”.

 

“וכדי שלא תיפול רוחכם מסילוקו של הנמר”, המשיך נחתום, “אני מעמיד את תבונתי, וכישוריי הנדירים, לרשותכם. אל תראו אותי עכבר קטן ואפור- כשצריך, אני זיקית עם לשון ארוכה ודביקה. תשאלו את עומרי. הוכחתי את יכולתי הוירטואוזית, לתמוך ולהתנגד לאותו נושא. אני גדול, אני כוכב, מילאתי תפקידים בכירים, יש לי זיכרון פנומנאלי.

 

אני זוכר למשל, שהייתי שר אוצר מצוין… זה ששרון זרק אותי משם- את זה דווקא אני לא ממש זוכר, אבל אם אתם אומרים, אז כנראה שהיה אירוע כזה. הייתי גם שר חוץ מעולה. הנחתי את היסודות לשלום עם המדינות הערביות המתונות… זה שאולמרט אמר עליי שהייתי “קריקטורה של שר חוץ”, אויש, גם את זה שכחתי. אוקיי- הצטלמתי עם שרון סטון. עכשיו ניראה אתכם משכנעים את הנמר להתמודד מולי”.

 

כשהגדיש את הסאה, נעתר הנמר להזמנה, ואפילו החליט על תאריך. דקה אחרי שפרסם את הסכמתו, נחתום העכבר כינס מסיבת עיתונאים, שבה ביטל את הקרב. לשאלת עיתונאי לפשר הביטול, השיב: “הנמר ניסה לכפות עליי את כללי המשחק של מפלגת הבעת’ שבסוריה. לא הגענו לתאריך מוסכם. אילו הסכים לדחות את מועד הקרב לתאריך שנוח לי, הייתם רואים בשידור חי, איך עכבר טורף נמר…

 

ולפני שאתם הולכים, יש לי בקשה קטנה מכל הפרשנים. בבקשה, בבקשה, אל תגידו או תכתבו, שהודעתי על פרישה מהמרוץ, בגלל שבסקרים שעשיתי, פייגלין היה מנצח אותי”…

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

נבואת השותה / כתב: נרי אבנרי

אריק זיו ויזר

הבדיחה שקורעת את אהרון ברק

אלי חזן

גבי גזית, זה בשבילך

אריק זיו ויזר

אולמרט- פצצה מהארכיון

אלי חזן

המיתוס מפלג את העם / כתב: נרי אבנרי

אריק זיו ויזר

אלי הורביץ- מה אסור להגיד

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן