20.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
פריימריז 2012

מעוז צור לא ישועה בליכוד

לפני כשלושה שבועות הגיע שלמה מעוז והודיע כי הוא רץ בליכוד. רבים הרימו גבה כאשר נרשם להתמודדות ברשימה בארצית.לאחר שהתברר כי הארצית צפופה והסיכוי שלו נמוך הלך למקום שממנו מגיעים פעילי השטח, למשבצת האזורית. בליכוד קיימת מסורת שנותנת לאנשי השטח את האפשרות לשבור תקרת זכוכית.כך הגיעו כחלון,כרמל שאמה, אופיר אקוניס וציון פיניאן לכנסת.

במחוזות לא רוצים לראות את המוצנחים, די סולדים מהרעיון אפילו. כך בבחירות הקודמות, כל מי שהוצנח למחוזות הפסיד. ואם היה מועמד של נתניהו הפסיד בכאב.  כך למשל טל ברודי שהפסיד לדני דנון ושמוליק סלבין שהפסיד לקטי שטרית.

המתפקדים במחוזות נתנו את קולם למי שבקשר איתם ביום יום ולא לכוכב שמפציע בבחירות.

המקום שאליו מגיעים המוצנחים הוא הרשימה הארצית. שם מצליחים מי שבאמת הציבור רואה בהם את התוספת האיכותית לנבחרת של הליכוד.
מעוז מהווה סוג של מועמדי בועה, כאלו יהיו הרבה בכנסת הבאה. חלקם יגיעו לכנסת כחברים של יאיר לפיד, חלקם בעבודה כי הם עיתונאים ובליכוד יש לנו אחד שמגיע כמו צנחן שבא עם מצנח קטיפה. הוא הקים מטה בחירות וכאשר באו אליו ואמרו לו שעל מנת להיבחר צריך להשקיע במדבקות, פרסום, פגישות עם פעילים וביום בחירות, התברר כי מעוז אומר אין תקציב. מעוז חושב כי השמש זורחת ממנו והוא המשיח.עוד מעט נראה אותו אולי מחליף את השלטים של הרבי מחב"ד. מעוז הגיע מנותק מהציבור בליכוד והוא בצורה מתנשאת אינו מופיע בכנסים, כמעט אינו נפגש עם פעילים.שלמה מחכה שאולי ישירו לו כמו בחנוכה : מָעוֹז צוּר יְשׁוּעָתִי .

בכירים בליכוד גיחכו כאשר הסבירו להם שמעוז מביא שניים או שלושה מנדטים. הם נזכרו שב -2006 אמרו להם כי היה ויורידו מהמרכז את הכח של בחירת חברי כנסת יקבל הליכוד עוד 6 מנדטים. התברר כי הליכוד קיבל פחות 6 מנדטים, לכן מעוז אינו התשובה לכחלון.
שלמה מעוז מתמודד רציני הוא אחד שלא בא לעשות סיבוב של אקזיט על הליכוד

בידיעןת אחרונות מפורסם היום כי מעוז ישוריין על ידי ליברמן. ימים יגידו.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מרידור ושאמה במפגש חברים אצל צוקית אהרון

אלי חזן

תמונת מצב : מחוז הנגב

אלי חזן

איחודים לא בהכרח מועילים

אלי חזן

ח"כ חיים כץ: קבלן קולות או קבלן ביצוע?

אריק זיו ויזר

מיומנה של פריימריסטית

אלי חזן

ברק נחתך על ידי יעלון

אלי חזן
דילוג לתוכן