19.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

מעוז הליכוד התעוררות בירושלים

חששתם שלליכודניקים לא יהיה ייצוג במועצת העיר ירושלים? תתעוררו!
הליכוד בירושלים סובל מפיצול. השר זאב אלקין אמנם קיבל את תמיכת ראש הממשלה אך לא קיבל את תמיכת מפלגת הליכוד. כרשימה אימץ אלקין את הרשימה של ברקת “ירושלים תצליח” בה הציב אשת שמאל במקום השני ופעיל ‘יש עתיד’ מקום השלישי כך שאין ליכודניקים במקומות הריאליים. סניף הליכוד בעיר מריץ רשימה הנתמכת על ידי המפלגה, אינו תומך כרגע באף מועמד לראשות העיר. מבחינת הרשימה לא רבים רואים סיכוי ליותר ממנדט אחד.
ליכודניקים רבים בבירה ומחוצה לה שואלים איך ייתכן שלליכוד אין ייצוג במועצת עיר הבירה של ישראל – מעוז ליכודניקי.
אבל למען האמת הייצוג הליכודניקי הגדול לא מצוי בשתי הרשימות הללו. למען האמת, ישנו ייצוג הולם לליכוד כבר היום, ומי שלא יודע על מה אני מדבר, שיכתוב בגוגל התעוררות וימצא שהתנועה שבראשה עומד המועמד המוביל עפ”י הסקרים לראשות עיריית ירושלים, עופר ברקוביץ’, מונה ארבעה מנדטים, כאשר מתוך ארבעת חברי המועצה מטעמה, שלושה הינם ליכודניקים בכל רמ”ח אבריהם, אני מדבר עינב בר-כהן, אלעד מלכא ודן אילוז.
ולמה אני אומר שיהיה ייצוג הולם גם בבחירות הבאות? כי עפ”י 3 סקרים שונים, התעוררות עתידה לזכות ב-7 עד 8 מנדטים בבחירות הקרובות. רשימת התעוררות נחשפה השבוע כאשר במקום השני מוצבת חברת מועצת העיר, שהחזיקה את תיק העסקים בקדנציה האחרונה עינב בר-כהן פעילת הליכוד. חבר מועצת העיר אלעד מלכא, מנכל האגודה לזכות הציבור לדעת ופעיל ליכוד ממובילי קבוצת “הליברלים בליכוד” שצוברת תאוצה, הוצב במקום השלישי. במקום החמישי מוצב חבר המועצה דן אילוז מי שהיה יועץ חקיקה של המפלגה בכנסת ופעיל ליכוד כיום. בתווך במקום הרביעי מוצבת עליזה ארנס, ביתו של שר הביטחון לשעבר משה ארנס.
אז איפה יהיו הכי הרבה ליכודניקים בירושלים?



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

60 לגבורת אליהו טיליוף בקרב מָלְחָה / מאת: שולה טיליוף

אריק זיו ויזר

ברכות ליהודית בנד ולברוך נתח

אלי חזן

די לסתימת פיות

אריק זיו ויזר

הדיל של ציר המרכז

אריק זיו ויזר

ממשיכים במורשת שרון, במוניציפלי מפלגים את הליכוד/מאת אריק זיו

אריק זיו ויזר

חג אביב שמח /סניף פתח תקווה

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן