19.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
דעות

מסרבים להכיר במציאות ?

שוב מתקפת טרור רצחנית בלב ליבה של אירופה, שוב אזרחים חפים מפשע מקפחים את חייהם ושוב התגובה האירופאית נירפת, מופתעת ומבולבלת

 

אירופה מסרבת להכיר במציאות. מציאות, שבמידה מסויימת, יצרו האירופאים במו ידיהם. מציאות של מלחמה.

אי אפשר כבר להתייחס לאלפיי מוסלמים, בעליי אזרחות אירופאית, שהצטרפו לדעא”ש בפועל וחזרו לאירופה, או הביעו הזדהות עם הארגון האכזרי בדרכים כאלו ואחרות, ולאלפי לוחמים נוספים, שנכנסו לאירופה כחלק מגל ההגירה הנכחי כ”עשבים שוטים” או בעייה נקודתית. מדובר בגייסות שלמים של לוחמים מנוסים ומאומנים עם מטרה אחת מאוד ברורה – לחסל את תרבות וערכי המערב.

שעות ספורות לאחר הפיגוע בבריסל נשא ראש הממשלה, בנימין נתניהו, נאום מול ועידת איפ”ק והתייחס לנושא. בנאומו טען נתניהו כי ישנו קשר ישיר בין פיגועי הטרור בקליפורניה, בריסל ופריס לבין פיגועי הטרור היומיומיים שחווים אזרחי ישראל. צודק ראש הממשלה. למעשה ההבדלה שעושה המערב בין הטרור הפלסטיני כלפיי אזרחי ישראל, לבין הטרור העולמי, שמוביל היום דעא”ש, היא אחת הסיבות להתעצמות דעא”ש.

המערב, ובעיקר אירופה, מסרבים להבין כי ארגוני הטרור הפלסטינים מונעים מאותם ערכים ועקרונות הג’יהאד המנחים את דעא”ש והם שואבים את הלגיטימציה שלהם למעשי הרצח והטרור מאותם מקורות דתיים בדיוק.

בנוסף צריך להודות אחת ולתמיד שהבעיה של הפלסטינים עם מדינת ישראל היא לא ה”כיבוש” ולא ההתנחלויות. הטרור הערבי כלפיי היישוב היהודי החל כשלושה עשורים לפני הכרזת העצמאות של דוד בן גוריון, ב 14 במאי 1948. אלפיי יהודים חפים מפשע מקפחים את חייהם, בארץ ישראל, ממאורעות תר”פ ותרפ”א (1920 ו 1921) ועד “אינתיפאדת הסכינים” של ימינו אך ורק בגלל שבעיני הטרור הפלסטיני היהודים מייצגים את אותה תרבות ואותם ערכים מערביים, שדעא”ש שם לו כמטרה לחסל.

מדינת ישראל נלחמת את מלחמתם של האירופאים אל מול הטרור האיסלאמי, בקו החזית הקדמי, אבל האירופאים מסרבים להכיר בישראל כבת ברית ושותפה טבעית למאבק בג’יהאד העולמי, וממשיכים להעביר החלטות אנטי ישראליות במוסדות בינלאומיים, כולל שורה של החלטות אנטי ישראליות, שהתקבלו יממה אחת בלבד לפני פיגועי הטרור בבריסל, במועצה לזכויות אדם של האו”ם, בז’נבה. כשאתה מפקיר את הכוחות שלך בחזית אל תופתע כשהאוייב מצליח לפגוע לך בעורף.

עבור דעא”ש הסכסוך הישראלי-פלסטיני הוא מקרה בוחן מצויין על מנת להבין את קו החשיבה ודפוס ההתנהגות של האירופאים, בהתמודדות מול טרור. כשהאירופאים מתנגחים ומקשיחים עמדות מול ישראל, מי שעל פניו היא בת בריתם הטבעית של האירופאים, ומפגינים רופסות והחלה אל מול הטרור הפלסטיני הם למעשה מזמינים את הטרור האיסלאמי אל שעריהם.

אם אחרי הפיגוע בפריס בנובמבר האחרון היה נדמה שהנה, סוף סוף האירופאים יתפקחו, ישנו כיוון ואולי גם יבינו קצת יותר את ישראל ואת המאבק שלה בטרור הפלסיטיני, מהר מאוד שכחו קולות הנפץ והאירופאים חזרו לסורם. תרשו לי להמר שגם הפעם אירופה לא תעשה שום צעד משמעותי על מנת להלחם בטרור האיסלאמי. מסתמן שהמגמה כרגע באירופה היא להגביר אבטחה בתוך היבשת מבלי שום יזמה צבאית משמעותית. כלומר אירופה הולכת לכיוון הכלת הטרור ולא מלחמה בו, מדיניות שרק תזמין עוד ועוד מפגעים ותעצים את כוחם ובטחונם העצמי של ארגוני הטרור.

אם אירופה לא תשכיל להבין שהיא בעיצומה של מלחמה, ותדע להבחין מי הם בני בריתה ומי הם אוייביה, אנחנו עוד עלולים לחזות בשקיעתה של התרבות האירופאית מהר משניתן לדמיין.

 

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

שאמה ניצח. מדינת ישראל הפסידה

אריק זיו ויזר

קרטל בלחם הפרוס.

אריק זיו ויזר

חזן מאיר לשטרסלר

אריק זיו ויזר

השטרות החדשים – הבעיה האמיתית

אריק זיו ויזר

לא תהיה תקומה – לממשיכים לשבת בממשלה!

אלי חזן

מה מפסידים האנגלוז בליכוד?

רייצ'ל ברוידא
דילוג לתוכן