20.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
בארץ

מסקנות המשטרה המסולפות מוכיחות כי צריך ועדת בדיקה חיצונית

ראש המועצה האזורית שומרון, גרשון מסיקה, הגיב הערב בחריפות ל’תחקיר’ שפורסם ע”י סגן מפקד מחוז ש”י במשטרה על האלימות המשטרטית בחוות גלעד:

“אם לאחר כל התמונות והעדויות, כולל אלו שהוצגו היום בועדת החוץ והבטחון, מעיזה המשטרה לטעון שהכל נוהל כיאות, הדבר מוכיח יותר מאלף מונים כי רק ועדת חקירה חיצונית תשיב את רמון הציבור במשטרת ישראל ובדרגי הפיקוד בגופים השונים – כולל בצה”ל.   תרבות השקר והטיוח שנחשפות במשטרה חמורות לא פחות מעצם האחלימות הקשה שהיא הפגינה.

בפרשה חמורה זו נחצו שני קוים אדומים חסרי תקדים: ירי מאסיבי ומתוכנן של כדורי פלסטיק העלולים לסכן חיים באזרחים יהודים, קל וחומר כשבמקרה זה האזרחים לא נקטו כל אלימות. הקו האדום השני הוא נורמת השקרים בדיווחי המשטרה, שנחשפה במלוא כיעורה כשפורסמו הסרטים והצמונות המוכיחים ההיהפך משנטען ע”י פיקוד המשטרה: ירי כדורי פלסטיק ולא צבע, ירי על אזרחים תמימים ותקיפות חמורות ללא כל סיכון או איום של השוטרים היורים” – אמר מסיקה.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

פעם היה כאן טוב יותר ? רק למזוכיסטים.

אריק זיו

חברי הכנסת דודי אמסלם ואברהם נגוסה חילקו משלוחי מנות במחסומים

Gilad Trugbild

מרה שחורה : מסלאווי במכתב למסתננים

אלי חזן

מרד גטו ורשה : הסיפור שלא סופר

עינר אביב

יש לנו חברים במחאת האוהלים

אריק זיו ויזר

הפסק לכנות את יו”ש “שטח כבוש”, או שתיתבע

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן