16.1 C
תל אביב
19 במרץ 2024
ליכודניק
דעות

מסמכי הישועה של אלג'זירה

וואו – איזה השגים נחשפו במסמכי אלג'זירהליקס: הפלשתינים הסכימו שהגבעה הצרפתית בירושלים תמשיך לעמוד על תילה, שהרובע היהודי בעיר העתיקה ישאר יהודי, וש"זכות השיבה" תתמצה ב"רק" 100000 פלשתינים שיתיישבו בישראל. איזו מתינות, איך הם הפכו לתלמידיו של זאב ז'בוטינסקי. ואיזו החמצה מצידנו, איך זה שלא חטפנו את ההסכמות בשתי ידיים.

נכון, גם כך הם דורשים לגרש חצי מיליון יהודים, ביניהם רבים מיהודי ירושלים, כל בקעת הירדן, קרית ארבע, בית אל, עפרה וכמעט כל יו"ש. נכון שהם רוצים מדינה שתציב טילים וטנקים במעבר מנדלבאום ובפסגות ששולטות על תל אביב. אז מה – זה הדיל הכי טוב שאפשר לקבל, והנה הוכח שיש פרטנר.  
זהו נוסח שטיפת המוח המאסיבית שאנחנו עובדים בימים האחרונים, תוך נסיון לשכנע אותנו שבאולפני אלג'זירה בקטאר, נמצאו מעיינות הישועה. שם התברר איפה החמצנו בעבר והיכן מצוי העתיד שלנו. אלא שבכל אלו טמונים הכזב, המניפולציה וההונאה העצמית. והאמת, כמובן, הפוכה.
קודם כל חשוב להאזין לתגובות אנשי אבו מאזן לפרסומים. סאיב ערקאת ויתר גיבורי המסמכים מדגישים שאין שחר להסכמות המיוחסות להם. הם טוענים שאל ג'זירה מסלפת במגמתיות והם לא יחתמו לעולם על כך. בד בבד, ההסכמות הנטענות מוצגות בעולם הערבי כמעשה בגידה, ובהתאם- אנשי אבו מאזן מתגוננים ומכחישים.
והאמת איתם. ההסכמות הללו לא ניתנו בעבר ולא יעוגנו לעולם בהסכם מחייב, ולא חשוב מה נאמר במחשכים. המסמכים מוכיחים שוב, שלמרות שהזוג אולמרט ולבני סיכנו את עתידנו והציעו ללכת הרבה מעבר למנדט שקיבלו, לקונצנזוס בציבור ולשכל הישר, הפלשתינים אמרו לא. בדיוק כמו בקמפ דיויד של ברק – הציעו להם הצעות אסוניות – בלתי לגיטימיות מבחינת מדינת ישראל והעם היהודי – והם אמרו נייט.
ואפילו היו מסכימים, מה המשמעות לחתימה עם החצר של רמאללה, שאין לה שום השפעה על שלטונות עזה, על הפזורה הפלשתינית ועל מדינות ערב. איזה הגיון טמון בלתת הכל מבלי לקבל, אפילו, את סוף הסכסוך המוחלט. וגם לו היו חותמים, הרי עם האנשים הללו עצמם חתמנו על הסכמי אוסלו שהופרו על ידם מיידית. הם רמסו את ההתחייבויות הביטחוניות והכלכליות ומסיתים יום יום נגד עצם קיומה של מדינת ישראל. אז מה הערך של הסכמה עתידית, אפילו אם תושג. אחרי שנגרש חצי מיליון יהודים ניתן לפלשתין חצי ירושלים, ונכניס מאה אלף "פליטים" לישראל, יתייצבו הפלשתינים בעמדת הזינוק לקראת חיסולנו הסופי.  
לכן – מסע שטיפת המוח שמנוהל עכשיו מול הציבור הישראלי, על בסיס המסמכים, הוא מעשה הונאה נוסף מבית המדרש של מחוללי ואוהדי אוסלו. אבל, המסע הזה מדאיג פחות מבלוני הניסוי שמטילים תלמידיו של ז'בוטינסקי – במיוחד נתניהו וליברמן. חשיפת התוכנית להקמת מדינה פלשתינית בגבולות זמניים, מציגה איוולת וסיכון מיוחדים, במיוחד לנוכח מסמכי אל ג'זירה. למי בדיוק ניתן מדינה עם חיות ועצמאות, לאלו שלא הסכימו לקחת אפילו חצי מיליון יהודים עקורים וחלוקת ירושלים? מה תכלית הנתינה הזו, למי שאומר שלא יסתפק אפילו בהצעות לבני ואולמרט, שמעוגנות במסמכי אל ג'זירה.
העובדה שאין תבונה במחנה הזויי אוסלו, אינה מפתיעה, אבל חוסר ההגיון הטמון בהליכה למדינה פלשתינית זמנית מצד ממשלת נתניהו – הוא בלתי נסלח.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מדוע הימין מפסיד שוב ושוב?

אלי חזן

הגיעה עת שלום

מנדי ספדי

תחייתו של החזון הרדיקאלי

אריק זיו ויזר

צבי ברזל (קקטוס) הלך לעולמו

אריק זיו ויזר

עד כאן ! לא את ירושלים

אריק זיו ויזר

אובאמה כמשל

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן