20.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
רשויות מקומיות

מסלאווי לראש הממשלה – "נמאס לנו"

שלמה מסלאווי, חבר מועצ העיר מועם הליכוד, מפיץ עצומה ברשת שתכליתה פינוי המסתננים מדרום תל אביב- חיתמו על העצומה

 

 

אדוני ראש הממשלה, נמאס לנו….

אנו החתומים מטה, תושבי שכונות דרום תל אביב, קוראים לראש ממשלת ישראל, מר בנימין נתניהו, להחזיר את השכונות לתושביהן הישראלים. זאת לאחר שבשנים נכבשו בידי עשרות אלפי  מסתננים ומהגרי עבודה אפריקאים.

בעיית המסתננים היא פצצה מתקתקת. לא במרחק של 1,500 ק"מ מישראל, ואפילו לא בטווח של 75 ק"מ מעזה. עשרות אלפי מסתננים חסרי מעש הם פצצה מתקתקת כאן ועכשיו. פצצה שלא ניתן יהיה לפתור באמצעות כיפת ברזל או מערכת חץ.

כבר היום אנו עדים לעלייה תלולה במעשי האלימות, עבירות הרכוש, אינוס, שיכרות והטרדות של ילדינו ונשותינו.  בשכונות שלנו. ברחובות שלנו. בבניינים שלנו. ראינו לאן בעיית המסתננים מובילה את אירופה. ישראל לא יכולה להרשות לעצמה מצב דומה.

אנו קוראים לראש הממשלה להתעלם מפניותיהם המגמתיות של אלה המתהדרים בנוצות של "אינטלקטואלים ואנשי רוח" המתיימרים להבין את מצוקתם של המסתננים והקוראים להשאיר אותם בארץ, בכל פעם בתירוץ אחר. כמה קל להיות יפה נפש כאשר המסתננים חיים על חשבוננו, בשכונות שלנו, ברחובות שלנו, בגינות המשחקים שלנו, במקומות העבודה שלנו, ולא, חלילה, בשכונות שלהם. בבניינים שלהם.

כמי שניחן בראייה אסטרטגית ארוכת טווח, ובאמונה כי ישראל היא מדינתו של העם היהודי, אנו קוראים לך, ראש הממשלה שלנו, של המדינה שלנו,  לעשות את המעשה הנכון והמתבקש ולהחזיר את המסתננים ואת מהגרי העבודה, למדינותיהם ויפה שעה אחת קודם.

שם

ת.ז.

כתובת

טלפון

מייל

חתימה

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

אילן כהן בעד מירי רגב

אריק זיו ויזר

"הב לנו שלוחה"

אלי חזן

המשחקים האולימפיים של הליכוד ברעננה

אריק זיו ויזר

נערי רעננה עם הפנים לכנסת

אלי חזן

ישראל כץ במפגש חברי ליכוד בבית טובה מעוז במעלות-תרשיחא

אלי חזן

מעלה אדומים שלי

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן