24.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
הכנסת

מסביר ישראל באוסטריה

אדלשטיין לשר החוץ האוסטרי: ״חבל שבזמן שדעא״ש טובחים, רוצחים ומאיימים על העולם המערבי, את כולם מעניינות עכשיו כמה דירות שנבנות בירושלים״.
יו״ר הכנסת, יולי (יואל) אדלשטיין נפגש הבוקר (ה׳) בוינה עם שר החוץ האוסטרי סבסטיאן קורץ.
אדלשטיין שוחח עם קורץ על מבצע ׳צוק איתן׳ ועל השימוש שביצע החמאס בכספים במטרה לבנות מנהרות ולהתחמש בנשק. במהלך שיחתם הביע אדלשטיין את חששו כי כספים שיגיעו לעזה במסגרת שיקומה ישמשו שוב לצרכי טרור.
בהמשך ציין קורץ כי במסגרת פגישתו עם אבו מאזן בעצרת האו״ם הוא התרשם שהאחרון מיואש מתהליך השלום. בנקודה זו אדלשטיין הביע את אכזבתו מכך שאבו מאזן לא השכיל למנף את חוסר תמיכתו של העולם הערבי בחמאס בעת מבצע ׳צוק איתן׳ ובמקום זאת בחר שוב לקבור את הסיכוי לשלום בנאומו השקרי באו״ם.
באשר להחלטה לקדם תוכנית לבניית 2,700 דירות בירושלים, הביע אדלשטיין בפני קורץ את זעמו על ״התגובה הפאבלובית של בכירים כלפי ההחלטה״. אדלשטיין הוסיף כי: ״חבל שבזמן שדעא״ש טובחים, רוצחים ומאיימים על העולם המערבי, את כולם מעניינות עכשיו כמה דירות שנבנות בירושלים״.

יו”ר הכנסת יולי אדלשטיין בביקור באוסטריה שם אמר לשר החוץ האוסטרי: ״חבל שבזמן שדעא״ש טובחים, רוצחים ומאיימים על העולם המערבי, את כולם מעניינות עכשיו כמה דירות שנבנות בירושלים״

 

יו״ר הכנסת, יולי (יואל) אדלשטיין נפגש הבוקר (ה׳) בוינה עם שר החוץ האוסטרי סבסטיאן קורץ. אדלשטיין שוחח עם קורץ על מבצע ׳צוק איתן׳ ועל השימוש שביצע החמאס בכספים במטרה לבנות מנהרות ולהתחמש בנשק. במהלך שיחתם הביע אדלשטיין את חששו כי כספים שיגיעו לעזה במסגרת שיקומה ישמשו שוב לצרכי טרור.בהמשך ציין קורץ כי במסגרת פגישתו עם אבו מאזן בעצרת האו״ם הוא התרשם שהאחרון מיואש מתהליך השלום. בנקודה זו אדלשטיין הביע את אכזבתו מכך שאבו מאזן לא השכיל למנף את חוסר תמיכתו של העולם הערבי בחמאס בעת מבצע ׳צוק איתן׳ ובמקום זאת בחר שוב לקבור את הסיכוי לשלום בנאומו השקרי באו״ם. באשר להחלטה לקדם תוכנית לבניית 2,700 דירות בירושלים, הביע אדלשטיין בפני קורץ את זעמו על ״התגובה הפאבלובית של בכירים כלפי ההחלטה״. אדלשטיין הוסיף כי: ״חבל שבזמן שדעא״ש טובחים, רוצחים ומאיימים על העולם המערבי, את כולם מעניינות עכשיו כמה דירות שנבנות בירושלים״.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

דנון : צה”ל כשל בטפול באתיופים”

אריק זיו ויזר

הדחת יור דיסקונט

אריק זיו ויזר

יו”ר הכנסת והשופט בדימוס מישאל חשין יחדשו מחר את החוג למקרא בכנסת

אריק זיו ויזר

ח”כ רובי ריבלין במליאת הכנסת:

אריק זיו ויזר

יו”ר הכנסת באיחולי ברכת חג שמח

אריק זיו ויזר

“פשע אלטלנה לא יכופר; המסר “לא עוד מלחמת אחים” – רלוונטי וזועק”

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן