19.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
נרי אבנרי

מנשה רז על ממשלת קדימה: “הגרועה בתולדות ישראל”

אתה אמרת על ממשלת קדימה: הגרועה בתולדות ישראל. בתכתובת בינינו שאלתי אותך: מה אתה עושה שם, מנשה? אתה הגבת בביטול, הכחשת, ודרשת הוכחה. הלכתי לארכיון…

 

 

זה התחיל מהאכזבה שלך לנוכח תבוסתה המוחצת של מי שתמכת בה, ציפורה לבני, בפריימריס לשאול מופז. האכזבה הניעה אותך אל המקלדת, ממנה שיגרת טענות לשיטת הפריימריס. בדף הפייסבוק שלי קראתי כמה מילים, ושיגרתי אליך פליאה על הצטרפותך למפלגה שאתה אמרת עליה- כך כתבתי (ציטוט), “שהייתה הגרועה בתולדות ממשלות ישראל”. את פליאתי סיימתי בשאלה: מה אתה עושה שם, מנשה? באותה הזדמנות הזכרתי שיסוד הקמתה של קדימה- גניבת מנדטים.

זה לא לקח הרבה זמן עד שהגבת: “לא יודע מהיכן לקחת את האמירות שאתה מייחס לי. מוזר, אבל אני יודע שכשמצטטים אדם, חלה על המצטט חובת דייקנות. יכול להיות שמשהו משובש אצלי?… לא יפה, נרי”…

תשובתי: “אתה צודק. חלה עליי חובת ההוכחה. אז הינה- בתאריך 24.9.08 בתוכנית “מסיבת-עיתונאים” אמרת לצחי הנגבי (המרואיין): בתחושה שלי- קדימה הנפיקה לציבור את הגרועה בממשלות ישראל. אם תתעקש”, כך כתבתי- “אכניס את זה ליו-טיוב”.

אתה: “אני מתעקש. לא אמרתי דבר כזה. אגב, אני גם לא חושב ככה”. תשובתי: “אני מציע לך לא לעשות מזה סיפור, מפני שבסוף אתה עלול להיקלע למבוכה”. תגובתך: “אתה עושה מעשה שלא יעשה, ולא אגיב על דבריך. זה דו-שיח נמוך ולא ראוי. אני את חלקי אסיים בקביעה: אריק שרון ואהוד אולמרט היו מראשי הממשלה הטובים ביותר שהיו כאן”.

ובאשר לשיטת הפריימריס. גם לזה הגבתי, ושאלתי: האם את מתגעגע לבחירות במרכזי המפלגות? באותה הזדמנות הזכרתי את “מרכז הליכוד” שהצביע על הרשימה לכנסת. לא במקרה הזכרתי את מרכז הליכוד, פני שב- 2003, בהפנינג המסוקר בגני-התערוכה, שבו החברים הצביעו לרשימת הליכוד לכנסת- דוכן הנקניקיות הזכור לשמצה, הוקם ע”י מי שאתה תמכת בה- ציפי לבני.

אחרי התכתובת בינינו, קיבלתי מיילים מגולשים שדרשו ממני להעלות לרשת את שני הקטעים המוכיחים שאמרתי מה שייחסתי לך על ממשלת קדימה, ואת הקטע בו ניתן להבין שדוכן הנקניקיות בגני-התערוכה הוקם ע”י ציפי לבני. היו שצירפו הערה לפיה התחמקות, תרסק את האמינות שלי. הלכתי לארכיון כדי להגן על שמי השנוי המחלוקת, ולסגור את המחויבות שלי כלפיך (כתבת: אני מתעקש-חובת ההוכחה חלה על המצטט!).

בארכיונים של החברים שלך בתקשורת, יש המון חומר המוכיח שקדימה, היא המפלגה של הרעים. לקראת ליל הסדר- אולי אחרי שתראה, יתקוף אותך דחף לבער את הרע(ים) מקרביך. חג פסח כשר ושמח.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

אמנון דנקנר נזכר להתבייש

אריק זיו ויזר

פרס מאיים בהשמדת איראן

אריק זיו ויזר

אין צדק בעולם! (גרסת המלפפון) / כתב: נרי אבנרי

אריק זיו ויזר

להקפיא או להפשיר (לא) זאת השאלה

אריק זיו ויזר

נוני מוזס, אמור לי מי חבריך

אלי חזן

גבי גזית, זה בשבילך

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן