27.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
בארץ

מניפולציה רגשית מבית ידיעות

במהלך השבוע האחרון עלה לכותרות פרויקט הצינוק מבית” ידיעות אחרונות “שנועד להפעיל לחץ נפשי בלתי מתון על מקבלי ההחלטות.
חבורת ידוענים נכנסת לשעה כל אחד בתורו לאולפן המעוצב כצינוק ושאמור לדמות את תאו האפל של גלעד שליט, ומכאן להגיע למסקנה הבלתי נמנעת שעל ממשלת ישראל לקבל את כל תביעות החמאס אחת לאחת, לקפל את הזנב בין הרגלים ומן הסתם לחכות לחטיפה הבאה שאף על פי שלא אחכה לה בוא תבוא.

כשתסמונת “אחרי המבול” מקבלת לגיטימציה תקשורתית, אלו שחוככים בהנאה ידיים מגואלות בדם הם מחבלי החמאס שמלאכתם הבזויה והאכזרית  משאול נעשית ע”י אחרים.
את עמדתי בסוגיית שליט כבר הבעתי בפורום מכובד זה ואין לי כוונה לחזור על דבריי, אך מפעמת בי השאלה האם הוגי תוכנית הריאליטי “הצינוק”, חשבו על מיזם דומה רק שהפעם במקום לצינוק ייקחו  אחד מהידוענים למשחק זוועה בו חלילה קרוב משפחתו נפגע בפיגוע, צוות הצילום ילווה אותו בכל התהליך החל מהמבזק המודיע על הפיגוע, שקופית המפה המרצדת על המסך, תצלומי כוחות ההצלה וזק”א המנסים ללקט שרידים מאותה זוועה.
משם אותו ידוען ינסה להתקשר לאותו קרוב ויקבל בייאוש את המענה הקולי ועימו את בשורת המוות, יסיעו אותו לבתי החולים לעבור על רשימת הפצועים ומשלא ימצא אותו קרוב , הוא יילקח לבית המוות של הפרופ’ היס באבו כביר שם הוא יתבקש לזהות את הגופה המרוטשת ,אם בכל נשאר ממנה משהו  ולבסוף יקנחו את הביקור בזעקות השבר שבוקעות מהלוויה.
נכון שזה נשמע מחליא, מצמרר ודמגוגי, וכל בר דעת שישמע על רעיון העוועים ידחה אותו בשאט נפש וישלח את הוגה הרעיון להסתכלות פסיכיאטרית, אך באותה נשימה ניתן לומר כי ריאליטי הצינוק לא שונה ממנו בהרבה, רק שהפעם המניפולציה עובדת בכיוון ההפוך.
ממשלת ישראל וראש ממשלתה נמצאים בדילמה מייסרת וקורעת לב, ולכל מי שאינו יודע מאבקו של נתניהו הוא על להיכן ישתחררו אותם חלאות אדם ולא אם ישוחררו.
כמו כן, השבוע נתבשרנו באיחור של חמש שנים כי התקבלה ההחלטה להשוות את תנאי כליאתם של המחבלים לתנאיו של גלעד שליט.
כולי תקווה שרה”מ ימשיך לעמוד בפרץ, ולא ייכנע לתכתיבים מבית ומחוץ וימשיך להעדיף את האינטרס הציבורי, על ריצוי אותם אלו שהכריזו על מכירת חיסול לאומית.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

קינת גוש קטיף משולבת בקינות תשעה באב

אריק זיו ויזר

ביילין – סדר אותי, הנייה – שלח לי צ’ק

אריק זיו ויזר

“יש לי סימפטיה לאנשים מהשומרון”

אריק זיו ויזר

נגד הסמויים של העבודה : נתיב בליכוד מראה דרך אחרת

אמיתי שיף

שמאלנים חמומי מוח ניסו לפוצץ כנס במכון ז’בוטינסקי

אריק זיו ויזר

מה בין בג”ץ לבין משילות

עינר אביב
דילוג לתוכן