11.1 C
תל אביב
19 במרץ 2024
ליכודניק
יומן פוליטי

ממשלת עבאס סכנת חיים !

 
לפני מספר חודשים נתקלתי באקראי במי שכיהן אז כראש ממשלה – בנימין נתניהו. שאלתי אותו : "מה אכפת לך שבנט יהיה שר הבריאות?" 
נתניהו השיב אז : "מדובר בחיי אדם". 
 
עכשיו יותר מתמיד אני מבין מדוע נתניהו לא רצה את בנט כשר הבריאות ומדוע הוא לא נתן סמכויות לפיקוד העורף שבפיקוד גנץ. כעת בנט ראש ממשלה והוא העביר את הסמכות לבדיקות לפיקוד העורף. מאז כינון ממשלת האתרוג של עבאס את בנט אנו עדים לפשיטת רגל מוסרית. אין כמו הבדיקות כדי להבין זאת. 
 
מדוע האיש שהבטיח לנו רבע מיליון בדיקות מוביל ביום טוב עם מאה וחמישים אלף בדיקות? בימים רגילים המספר עומד על סביבות תשעים אלף ובימים  רעים בסביבות שישים אלף.
מי לא זוכר את הקמפיין להעביר לפיקוד העורף את הטיפול בקורונה? 
אז זה המצב בממשלה לא מתפקדת. ממשלה שמעבירה את הטיפול לפקידים. מתברר שגם הפקידים בלי מנהיג לא מתפקדים.
מתברר כי פיקוד העורף היה אחראי היה על מפקדת אלון. מפקדת "אלון" היא מפקדת הקורונה הלאומית לקטיעת שרשרת ההדבקה, מפקדה משימתית בהובלת פיקוד העורף, גופים נוספים בצה"ל ובשיתוף משרד הביטחון.   הוא היה אחראי על הבדיקות הסרולוגיות לקראת פתיחת שנת הלימודים. הבדיקות הסרולוגיות היו הדרך למצוא חולי קורונה בקרב תלמידי בתי הספר. בתוך שעות כל המערכת קרסה.
מיד עם כינונה של הממשלה משרד הביטחון עם פיקוד העורף לקחו על עצמם הקמת מערכת בדיקות קורונה, אם בנתב״ג ואם בכלל. כך, במקום להמשיך את מערך הבדיקות שהיה בגל השלישי  מתברר כי אין מי שירים את זה, ובעיקר בסופי השבוע ובמיוחד לאחר שהתו הירוק חייב את הילדים לעבור את הבדיקות.
וכל זה קרה בתוך שלושה חודשים מכינון ממשלת עבאס – בנט.
 
דיברנו על בנט ועל גנץ אבל אסור לשכוח את כוכב על הג'ל של השיער לפיד. לפיד למד פוליטיקה אבל האיש מנותק. עד כדי כך שהוא מגיע למוסקבה, מניח זר על קברו של החייל האלמוני, מגיע לפגישה עם שר החוץ הרוסי וזה מודיע ללפיד שרוסיה תשמור על סוריה.  לא סופרים את שר החוץ של מדינת ישראל.
 
כלומר, חוץ מזה שלפיד הכניס לרזומה שלו עוד ביקור במדינה , בפועל יש בביקור הזה יותר נזק מתועלת.
הנזק של ממשלת עבאס – בנט הוא בל יתואר. אמנם הכול מאותרג בתקשורת אבל התוצאה פשוט איומה, 
 
בשלושה חודשים לפיד ריסק את מדיניות החוץ של ישראל : החזרת אבו מאזן למעגל המהלכים המדיניים, ללא תמורה לישראל, התרפסות מול הממשל האמריקאי, כאשר מבטיחים להם שישראל לא תפעל בלי אישור ותתמיד במדיניות אין הפתעות. הממשל. במוסקבה ראה את זה והבין : לא צריך לדבר עם ישראל. מדברים על ביידן והכל טוב 
 
לנתניהו יש אחריות שהגענו למצב הזה של ממשלת הבובות של עבאס אבל ברור לחלוטין כי זאת ממשלה שכולה בנויה על כלונסאות שינאת נתניהו. מה שמעניין הוא כמה נזק היא תגרום עד שתהיה התפכחות בקרב מרכיביה  שהמדינה יותר חשובה משנאת נתניהו.
ועדיף נתניהו על ממשלת החידלון הזאת.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

נתניהו נרדם בשמירה

אריק זיו ויזר

מכת מצרים לשלום

אריק זיו ויזר

יונה ושמה ליברמן ?

אריק זיו ויזר

מי שלא רצה את ליאון ראש עיר יקבל אותו ………..

אריק זיו ויזר

אהוד בנה ברק הרס את תמיר – יומן פוליטי

אריק זיו ויזר

מיקי ידע לריב

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן