23.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
נרי אבנרי

ממשלת נתניהו מנופחת?- התקשורת אשמה

רק מי שקרע את מיתרי הנביחה שלו, על ברק (או שרון), רשאי לסנוט בנתניהו בגין ממשלתו המנופחת. כל השאר, מן הראוי שיכו על חטא תמיכתם בביטול החוק המגביל את מספר השרים… הלכתי לארכיון…

למחוק את החיוך- אני רציני!! כן, אני עומד מאחורי הכותרת! מאז הקים נתניהו את ממשלתו השנייה, לא מפסיקים להאשים אותו בחוסר רגישות, אטימות, והתנהלות שתכליתה הישרדות. לחיזוק הטענה תמיד מזכירים את “ממשלתו המנופחת”.

 

העיתונאי מתי גולן נזף בשאול מופז שהאשים את נתניהו על שהקים את “הממשלה הכי מנופחת בתולדות ישראל”. 30 שרים. גולן הזכיר לו שממשלת שרון, שמופז כיהן בה- מנתה 34 שרים ו-12 סגנים (גלובס / 15.8.11). התזכורת הזאת, מן הראוי להשמיע בתדירות יותר גבוהה, ולהפנות בעיקר לחבריו לעדר.

 

ולפני שאני ממשיך, הערה אישית: רבים מהקוראים חושדים בי שמה שמניע אותי הוא הגנה על נתניהו. טעות, טעות, טעות. נתניהו לא זקוק להגנתי- יש אחרים שעושים זאת טוב ממני. מי שזקוק להגנתי, אלה אותם קורבנות תקשורת שלא זוכרים (רובם כאלה) ולא מסוגלים ליירט בעצמם שקרים המשוגרים אליהם תדיר. את השקרים האלה, אני חושף.

 

ולגופו של עניין!- לאזרחי ישראל מגיעה ממשלה קומפקטית. על כך אין חולק. ממשלה מנופחת- מעצבנת, ובעלת זכות מוסרית מוגבלת, לדרוש מהציבור להדק חגורה. למי ששכח: ממשלת נתניהו הראשונה, מנתה 18 שרים- כי כך היה כתוב בחוק. מה קרה?

אהוד ברק, להלן המועמד של התקשורת לראשות הממשלה, ניצח ב- 99, והחוק הראשון שהעביר בכנסת היה: ביטול ההגבלה (חוק יסוד!!!). אחרי שהחוק עבר- ברק הוסיף לממשלתו עוד שישה שרים. חלק מכלבי השמירה השמיעו נביחה רפה, והרוב כשכשו בזנבם. שרון היה יותר בוטה- ממשלתו הראשונה מנתה(מתי גולן:) 34 שרים.

 

בקמפיין הבחירות ב- 2003, שרון התחייב לממשלה שמספר שריה לא יעלה על 18. ההבטחה הזאת לא קוימה. התקשורת החרישה בגלל שנתן לה סוכרייה אידיאולוגית: הינתקות. רק מי שקרע את מיתרי הנביחה שלו, על ברק (או שרון), רשאי לסנוט בנתניהו בגין ממשלתו המנופחת. כל השאר, מן הראוי שיכו על חטא תמיכתם בביטול החוק המגביל את מספר השרים. תמיכה שעלתה (ועוד תעלה) למשלם המיסים בעשרות (אם לא מאות) מיליונים… צבועים נמאסתם…

 

לקטעי הוידיאו בהם מככב חיים רמון ולמאמר המקורי לחצו כאן



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

אולמרט- פצצה מהארכיון

אלי חזן

פרס מאיים בהשמדת איראן

אריק זיו ויזר

זכה נוכל שנעשתה מלאכתו בידי אווילית

אריק זיו ויזר

עצור, תהום לפניך / כתב: נרי אבנרי

אריק זיו ויזר

על חזון הגבולות של יצחק רבין

אריק זיו ויזר

להיפגש עם החמאס /מאת: אורי אבנרי

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן