30.1 C
תל אביב
23 באפריל 2024
ליכודניק
דעות

ממשיכים לבנות מדינה-תכנית עבודה לשלושת העשורים הבאים

אני לא צריך לחפש חזון לאומי כבר יש לי!

 

למה שלא נשאף לאכלס את יהודה ושומרון וחבל בנימין בעוד שמונה מאות אלף תושבים יהודים?  כבר עכשיו חיים באזורים עלו כשש מאות אלף תושבים יהודים שבעיקר מאכלסים את הגושים המרכזיים.  אני רוצה לראות חיבור של תשתיות בין כל חלקי הארץ מדן ועד עלי!

 

מדובר בתכנית פעולה שתביא להתגבשות ותייצר מינוף של תכניות בנייה.  אין ספק שתקום צעקה והתנגדות מצד גורמי שמאל ומצד המערכת הבינלאומית,  אך בעבורנו מדובר בצד הכרחי שבעיקרו הבטחת רוב יהוד ממשי בארץ ישראל ובמדינת ישראל בגבולותיה המערביים.

 

בעוד 31 שנה נחגוג את שנת המאה שלנו כמדינה חופשית וריבונית.  אז למה שלא נאמר באופן ברור שכן יש לנו מטרה איוש יהודה ושומרון בעוד שמונה מאות אלף תושבים יהודים, בנוסף לכך שבמהלכן של שלושת העשורים הקרובים להביא לעלייה של כעוד מיליון וחצי עד שני מיליון יהודים מרחבי העולם.  לספק כלים ראליים לטובת צמיחה חיובית של האוכלוסייה בשיעור של 1.8 עד 2.4.

 

מדובר במשימה היסטורית עבור עמנו לסגור את הגולל על אחד מהשקרים והתעמולות הכזב הרעיון הפלסטיני ופליטי השיבה, נרוקן להם את המחסנית.  כיהודי אני לא יכול שלא להיות מודאג למגמות שליליות שמתקיימות בעיקר בגולה.  מחובתנו לפעול לבלום את ההתבוללות וליצוק מסגרת משותפת מעין אמנת מחויבות מחודשת בין זרמיה השונים של היהדות.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מאיר הפלר קווים לדמותו של לוחם

אריק זיו ויזר

נדרשת לליכוד חזית חברתית

אריק זיו ויזר

בושה וחרפה לפסטיבל ולשמאל

אריק זיו ויזר

תאצ’ר ובריטניה בפרספקטיבה אותנטית

אלי ורד חזן

הקאונטר למיכאלי, צברי, גוטווין ויחימוביץ’

מתוך פוסט של אלי חזן

אנא, אל תעצרו את השינוי!

אלי חזן
דילוג לתוכן